Leukoplasma di cervix uteri - trattamentu

Parechji ginecoggi praticanti sò ben cunnuttate di una malatìa, cum'è leucoplasia cervica , chì sta maladie hè generalizata trà e donne in i so anni ripubulanti.

Leukoplakia si parla di un locu biancu cù contorni irregulari nantu à l'epitelu cornici, chì coperta a parte vagina di u cervice. U situ pò avè una superficie liscia o papilliforme.

Malgradu l'alta taxa di diffusioni di a malatia, ùn hè micca una sola suluzzioni à u trattamentu di leukoplasia di l'utru. Questu hè duvutu à u fattu chì, invece di sta maladie hè un prucessu di fondu, è da l'altra banda hè una cundizione precancera.

Leukoplakia hè simplice è proliferante (sò formati culebuli atippi, chì cuntribuiscenu à u sviluppu di neoplasmi maligni).

In ogni casu, u trattamentu di leukoplasia cervica hè u so goalu l'eliminazione completa di u focu patologicu.

Mètode di trattamentu di leucopea

Hè deve esse assicuratu chì ùn hè micca putente di cure leucoplasia cun rimedii folkiati. U trattamentu si deve esse realizatu sottu tutta urtazione medica.

L'usu di diversi tampuni è xiringani cù decucuzioni di l'erbe pò esse exacerbate a cundizione è causanu parechje cumpetite.

A scelta di u trattamentu di trattamentu di sta malatia depende di u tipu di patologicu, a dimensione di a zona affettata, l'età di a donna.

  1. À una età ghjovana, i radiu e un laser usanu per trattà a leucopea di u cervicu. À una età più matura, i cunizzioni radiosurgogli è diathermoelectroconjonization sò più spessu usati.
  2. A coagulazione laser hè un metudu sicuru è simplice chì ùn ponu micca prufunni livanti di purgazione è di stucu. A rinuzione di leucoplasia da u laser si faci nantu à a per l'ambulatoriu per 4-7 i ghjorni di u ciclu senza anestesia.
  3. U trattamenti d'onda di radiu di leucopea cervica implica l'usanza di u calori per u corruzione è a coagulazione di tissuti, chì hè spurtatu da e freccia d'alta freccia di un electrodu cirteali. Dopu l'applicazione di l'onda di radiu, a guariscenza ferita hè moltu più veloci.

Inoltre di sti metudi ancu appiicà: cryodestruzione , coagulation chimica, electrocoagulation. Ma u trattamentu di sta patologia di l'area genitale femminile ùn hè micca limitatu à a rimuzione di a lesione affettata da leucoplasia. Hè bisognu à supplementà cù trattamenti antibiotici, trattamenti hormonal, immunostimulante, corrective microbiocenosis.