Infezzjoni di Coronavirus in felici - sintomi

Questa infezzjoni hè cumuna trà i misgi domestici è salvà in u mondu. A malatia hè trasmessa da un cuntattu prolongatu di un animali sanu cù u paci. U periodu di incubazioni latenti dura 6-15 ghjorni. U 75% di i misgi cù a malatia in forma asimptomàtica. In u 5% di l'animali, a peritonitis infectiosa hè diagnosticata, chì hè una malatia fatali di seconda rata. L'età di i misgi l'esposti à l'altri risichi di sei mesi à cinque anni.

Coronavirus in felici - sintomi

A malatia aghja una larga varietà di manifestazioni clinichi diffirenti - da perudonitis exudate à a diarrea classica. Infurzzione di Coronavirus in i misgi hè diagnosticatu da i sintimi simprici:

Questi signali di coronavirus in i misgi sò facilmente determinati, ma hè difficiuli di diagnosticà una simenta assai patogenuica di peritonitis infecciosa, chì hè a forma più periculosa di infezzione coronavirus. À risorse sò i misgi chì vive in a stessa casa è utilizate un bagnu . U virus hè in l'intestini di i carri è hè eccretatu cù fatti. L'animale ghjuzie u virus in liccagna di lana o oggetti.

U metu più effikau di u diagnosticu hè una prova per i cudi di u coronavirus. Questa hè una analisi serologica realizata in u laburatoriu per u diagnosticu di coronavirus. In ogni casu, questa prova pò dà risultati doppia, per quandu ci vole à fà 2 volte in quattru ghjorni.

Cumu tratta di coronavirus in i misgi?

A malatia ci hè trè formi, è se i primi dui sò facilmente trasferitu è ​​passanu in forma latente, a terza a forma aperta di FIP hè incurable. U sintumu principali da a terza forma hè l'accumulazione di fluidu in l'abdomen (ascites). In questu casu, i medicazione chì anu prescribed to the stage of carriage saranu fatale. A forma muria di a malatia, osservata in gatassi per un annu, hè assai difficiuli è l'unicu modu per esse tastà u pardonu hè di pisà l'animali per dorme.