Puderaghju i moles?

A ragiunità più cumuna per contactà un dermatologu hè un nevi di forme è dimensioni diffirenti. E i sèrvuli sò generalmente interessate da se esse possibbili per sguassà moles, perchè ci hè una parolla chì hè megliu ùn tocchi. Infatti, nevi sò una accumulazioni patoglica di i celuli di pigmentu. A bona nutizia hè chì a maiò parte di elli sò assicurati sicura è ùn ne per nisun disgraziatu.

Puderaghju caccià a mo maritare in casa?

Qualce spécialiste vi contene a quistione positivamenti.

U nevuses fisici sò spartuti in tranquillità è melanoma-periculosa. In u primu casu, u risicu di degenerazione di u mole in u cancianu di a pelle hè ausente, mentri in altru situazione a probabilità di a so transformazione hè grande. Affidabilmente per scopre a natura è a propensità di u nevus à cambià solu un mèdic medico cù l'equipamentu medico. Certi accumulazioni di u pigmentu di a pelle visitativu sò assai sani, ma pò degenerate secremente in melanoma.

Per quessa, sottu micca circunstanti, pudete tù avà cacciate a nascita o vanu à i curati tradiziunali nantu à ellu. I prudutti artisanali di sguassà nevi purtanu à u traumu, chì hè un fattore chì pruvucà u sviluppu di u cangeru di a pelle. Inoltre, certi neoplasmi pò esse solu simili di racimi pigmentati, micca rapprisentante moles. Per definisce a viasibilità è a possibiliità di eliminà a nevi hè pussibile devi un solu dermatistenu, usendu l'equipamentu laser di l'alta tecnulugia è moderna.

Puderaghju sguassà a me birthmark in u mo corpu?

A peculiarità di l'accumulazione melanin cunzidenza hè a so prisenza in ogni parte di u corpu. E se ti liberate di a nevi nantu à i vostri zuttati, e mani, u stomacu ùn hè micca scantu, chì site l'ansia per sguassà in l'area di i glandula di u mammari è i genitori.

Prufessiunali sustene chì l'excrezione di moles hè salvu in ogni zona di u corpu. Inoltre, nevuses in u pettu in i donne sò assai vulgari à eliminà, in i glànduli mamarii di quelli raccogni pigmentati ùn deve micca esse.

Inoltre, a ghjente si spende si dumandassi se hè pussibule di rimbisce e moles. Per principià, vale di ricurdà chì u primu tipu specìtu di pigmentazione ùn hè micca un nevus. Questu hemangioma, chì hè un raghju di vapuri in sangue, anu ponu esse solu vermiculate, ma anu un telgruppu rosu è pianu. Tali formazioni sò derivati ​​da facilità da un laser. Ancu ci hè ancu quì u colutore di l'hemangiomi, chì sò sbulicati in modu simili.

L'altri nucelli di cunvessi nant'à u "legu" deve esse studiatu prima. Hè pussibule ch'elli ùn sò micca nevuses, ma anu apparevutu nantu à un fondo di una infizzioni virali (papillomi, condilomi ) o sò petite tanti pubblicu. Tuttavia, tali neoplasmi sò rapidamente e eliminati indurendu.

Pudemu caccià i moles nantu à u mio capu cù un laser?

Spécialmente scary per i pazienti per disperse da nevi in ​​a stare è nantu à u scalp.

Comu in u casu di e regioni di l'urgani riputtivi, ùn hè nunda di periculu in questu. Solu dispunibule per fà u prucessu durante u piriudu di a bassa attività ultravioleta di u sole (invernu, u vaghjimu, prima primavera). A testa è a faccia sò sempri aperti, per quessa chì sò più esposti à a radiazione, chì pò pruvucà a furmazione di castagni di pigmentu in u situ di a nevi eliminata.

A menudo a persone pregunten sese hè pussibule di rinfriscalli moles chandeli è lunare. In questa situazione, a pigmentazioni ùn sò micca solu permessu, ma ancu necessariu. Sicondu statistichi medichi, circa u 50% di tali formazioni nantu à a pelle causanu consegne negativi, assai di degurani in u cancer. In cumprendimentu, grandi marceti è moles di più di 2 cm in diametru sò impurtanti per sguassate immediatamenti.