Bellezza Italiana

Avanzamenti, ogni epica storica currisponde à u so standard di bellezza. Questa accadò finu à u XXu seculu, finu à chì i cosmetologi è i stylistichi accuminciaru a definiscenu i criterii in u mondu.

In u 1946, i cosmetologi di tutti i panii dicisu di creà a so propria ligami, meet in conferences, scambià innovazioni. Cusì, u Cumintu Internaziunale per a Stètica è a Cosmetologia di SIDESCO hè statu stabilitu. Avà hè una grande urganizazione cù uffizii in tutti i paesi.

Hà fattu una pruposta per determinar u mondu di u mondu di bellezza u 9 settembre di u 1995. Questa festa aprova di quellu esplendore chì porta un veru piacè esteticu.

A bellezza hè l'aligria di a vita

U scopu di fà u pianeta più bella hè nobili. U ghjornu di bellezza hè una occasionu còmicu per ogni persona per vede u so internu, diventenu più misericurdenti è kinder.

Bellezza hè mai statu determinatu da paràmetri precisa. Ogni ura era u so standard. Beauties chjamati nè-nuvole, lussuri è frutti dritti in i tempi diffirenti. È oghje sia di moda per esse una spurtia sportiva, micca una donna neve-bianca.

E sempre, ora hè una tendenza à a bellezza naturale, senza fitting benecer certain parameters.

A moda, ogni era ancu cù differenzi chjappi. Per esempiu, longu nessunu face longu e modesti vestiti .

A bellezza ùn pò esse misurata, ùn pò esse admira. U veru significatu di questu hè di dà l'amore. Ma oghji i persone sò abituati à scuntrà à l'apparenza, è sò ghjè cumu cunsevi cun a persona stessu. È avà più di più di e persone si cumincianu à valurizà in a mente, intelligenza, energia.

Eventi per a Bellezza Italiana

In numerosi cità è paisi u 9 settembre u 9 certimi prughjetti di bellezza sò urganizzati. Cradle d'elli pò esse considerati Belgiu, in quale l'avvene hà apicultatu da u 1888.

In più di elli, in un ghjornu di ghjornu, i prucissiotti, l'azzioni sò urganizati, in quali i participanti chì anu un valenu spiciale vanu. A menudo, u juratu vera l'unicu charm, individualità, individualità di una persona.

Festivamenti stimulanti sò stati entre i ghjurnale sessu, chì ùn sò micca currispundenu à i modelli mundiale.

Tanti paesi organizanu competizioni alternattivi per i omini è di e donne - u più divertimentu, u più intelligente, l'affissà missa, u giudiziu d'altru è altri.

U XX seculu era un avvinte in l'industria bellezza. A moda, cosmetologia, mètudi di cura di sè sè persa. Ghjunti l'ultime tecnulugia per cresce i pissure, ungii, capelli, SPA, solarium. È à tempu cun elli è specialità adattati - cirujanu plasticu, stilista, artista di cumpagnu, fitness trainer.

Molti salone di bellezza facenu sconti, promozzji o ancu esse attivitati in un ghjornu di dinò, i maestrasi di cura di a pelle, capelli, l'imprese cusì incù u so cumpagnu.

U celebramentu prufessionale hè cilibatu da i cosmetologi, fabbricanti cusici, cirurgichi plastichi, impiegati di l'industria mudedda, persone chì anu intrepratu cù bellezza.

Ogni annu SIDESCO faci un centru, siminarii, esibizioni, chì vi permettenu acquistà cù l'ultimi sviluppi, equipi, tecnulugia, cosmettai in a industria di a moda.

Stilistic exhibitions di foto, i tradiziunali muderni diventanu tradiziunale. E cumpetenze in u campu di a bellezza diventenu un sciccareddu per accelerà a evoluzione di stilisti, perruvatore, moda di custodieri.

In una persona, tuttu hè stata attrattiva, u corpu è l'anima. Cu tali affirmazione, hè difficiuli di discutiri. A bellezza hè quella chì impera u mondu. Ma, sempri cura nantu à l'outeiro lucenti, ùn si scurdanu di u mondu internu. Hè impurtante pinsà di a moralità, l'espiritualità è avè u desideriu di fà u bè.