U ghjornu internaziunale

U primu menzu di a celebrazione di u ghjornu di l'acelli hè assuciatu cù una cità petite in l' America chjamata Oil City. Ci era quì, in u 1984, un maestru di a scola licinziu à i zitelli per pruteggià l'acelli è hà fattu in a forma di vacanze. Questa idea hè stata sustinutu attivata da u ghjurnale cume notu famusu, è a festa si fanu popularu in tuttu u paese. Ma u prublema di a prutezzione di l'ughjetti digià in quellu tempu hà tematu assai paesi novi. In u 1902 una cunvenzione internaziunale hè firmatu per prutege l'avutri utilità per l'agricultura. Per via d'ellu, entri solu in dicembre 1905, per quessa a prima data per a celebrazione di u ghjornu di l'Avianu hè l'1 di aprile di u 1906.

In Russia, i pani di piacè sempre, è cù l'iniziu di u populu di primavera hà celebricatu u ritornu di i paesi migratori di casa. Sicondu i credenzii populari, i pani avianu purtatori di a primavera, è ancu in quellu tempu ùn si puderanu mancu fà sapè avvicinà u beneficu chì purtonu. Dunque, a ruina di u niddu di u beccu, è ancu più cusì chì l'assassinu di un pappaddu era cunsideratu un gran peccatu. Ma ufficialamenti u ghjornu chì u celu di l'internu internaziunale in Russia hè celebrata, hè cunsideratu l'1 d'aprile di u 1926. Da questu ghjornu, a ghjente cumincià à custruisione è impiccà birdhouses per l'uccelli, furnite i cookies in forma di albitri è ancu compusizzioni nantu à elli. Ma ùn durria micca - finu à u 1930. A causa di certi avvenimenti chì succedenu in u paese, i vacanze anu scurdatu. È solu in u 1999 a tradizione di mantene una festa ecologica hè stata resuscita. Questu hè stata per l'sforzi di u Cumunista di Conservazione d'Avè Russu.

Oghje, a celebrazione di u Dia di l'Avia Internaziunale hè più impurtante cum'è sempre. U numaru di spezie extinti hè stimatu in centu, è a destruzzione cumpleta di l'acelli pò levà a cunsegenzi imprevisibles per l'umanità. Dunque, l'ughjettu principale di l'eventi cumpresi in a festa hè di priservà a diversità di l'altezza è u numeru di l'uccelli.

Eventi nantu à u Dia di l'Avia Internaziunali

Oghje, a festa di u ghjornu di l'animali hè assai informattivu. E l'attività ùn sò micca direttamente micca solu à i zitelli, ma ancu in i zitelli prighjrafieri è ancu i maiori. L'entertainment si pò diventerà in una basa di ogni ghjornu per l'uccelli è i più populari sò:

Inoltre, in i locu induve ci si trovani manifestazioni massi, i balli è chants sò tradizionale organizzati, è ancu di e vacanze di sopra è altre casetta per avè.

Dapoi u 1999, ogni Avia Internaziunale di Avifau hà u so simbulu propiu. À u listessu tempu, ogni un altra parte di i paesi chì celebrenu questa festa aghja un uccellu chì hè cumuni in u so territoriu è deve attenzioni. U primu simbulu di a prutezzione di l'acelli in Russia era u paese s'empalla, l'annu dopu - un grandi titre, dopu ci era un starling, cerniculum, curlew, cigogna bianca, owl, gaviota, martín pescante, bullfinch, cisne, chibis, wagtail bianco, pallaso e ajia branca-tailed. In u 2014, u titulu di u beccu di l'annu in Russia hà ricivutu un swift nìvuru.