Costume gioielli francesi

Una imaginazione finita cumpletu ùn pò micca esse creatu senza un settore di ghjuvedi stylish. Uni pochi accessori interessanti - è a vostra putra ghjucarà cù i culori novi è sarà chinu di vita. Ma quì hè a pregunta: chì bijouterie scegli? Legislaturi di a moda in u campu di l'accessori sò Francesi, dunque hè megliu di cuntattà i marchi francesi. Oghje di Shanel, Chartage, EVA, Franck Herval, Taratata, Sofi, Hermes è FredericM guara u modellu di qualità è varietà di forme.

Marca bijouterie da Francia

Ogni marka sustene u so stile, per quessa necessariu selezziunà prudutti cun cura. Oghje in u mercatu di ghjuvelleria di Francia, i seguenti marche sò guverni:

  1. Costume da Chanel. Era u famusu Coco Chanel chì hà decisu di fà prudutti di moda. Cridìa chì l'usu di l'accessorii di prezzu fattu di materiali artificiali, pudete creà sorprenenti imagines. L' ornamenti più famosi di Chanel eranu perle di perle artificiale, broche è braccialetti decorati cù un logu di marca.
  2. Bijouterie Dior. A diversità di a marca Chanel, chì prumove classics è restraint, Dior hè propiu à l'extravaganza è l'esperimentazione. L'accessori prediletti di i ghjuventù sò l'arme d'altru. Quì trovi cattivi in ​​a forma di un ciuri di ciuri è anelli aghjustati cù cranii è corone.
  3. Accessori Chartage. I giovanati sò spessu prughjettanu cù u culore è i pietre. In imitazioni ghjennaghji, esamelu, pedate semiprezii, elementi di acciau è geomtrici sò utilizati.
  4. Costume giulegi Florancing . A marca hè specializata in gruppi di accessori. A gamma includi anelli, braccialetti è colgante / coltelli realizati in un stile. Comu basa, l'azzione hypoallergenic s'utilice.

Tromba l'orginaria francese, appicchendu a sofistipazioni è a qualità alta, cusì à a compra ùn site micca dettu.