Cumu pudete Starch Boots?

I buttigli di puntata ùn sò più pocu rimanenti sò scarpi bastanti pà l'estiu. Anu vistutu stylishu è romanticu, è ancu assai uriginali, perchè, vedi, hè solu impositu ignuraru tali calzature. Inoltre, u vantaghje induve induve e stivali di puntata hè chì averebbe ponu pudè elli. In questu casu, avete da esse precisamente l \ 'invichante chì puderebbenu avè, chì accunsente hè pocu ruru, perchè in a tenda ùn hè spessu pussibule di truvà una cosa chì currisponde à a vostra idea. Dopu chì facenu i vostri stinchi, avè bisognu à u fustu perchè stà mantene a forma. Questu hè spessu appiicatu à u pruduttu u zitellu chì hè acquistatu in a tenda. Cumpigliemu l'amica nantu à i buttigli di puntata, perchè u risultatu hè perfettu.

Cume a starch Summer Knitted Boots?

Prima, avete bisognu di ricurdà chì, se i stivali sò neri o, per esempiu, blu scuro è altri culori di sta tipu, ùn pò micca esse mischjenu cun l'aiutu di fèciu, in verità. In questu casu, hè moltu megliu aduprà a gelatina, chì ùn spostà e stivali cù i divorziosi bianchi.

Siconda, avete bisognu di decisu quantu vulete stivali miridiu. Eppo, quandu i buttiglii anu un saccu largu, da esse bisognu à fucunu più rigidamente, perchè si mantene a furmazione bè, è se sti stizzi sò più strette, pudete aduprà di modu più suave. Tuttu chistu hè regulatu, sicuru, per a quantità di fècula. Per un effettu duru, avete bisognu di duie cullizzioni di fogghiu per litru di acqua, per a media - una metru è sopra sopra, è per un solu moltu.

E ora facemu un passu à passu à u prucessu di cume i buttigli di fiocche:

  1. Prima sò bisognu à suluzione u paste. In una quantità di acqua, trasfurmà u fècheru, aghjunghje l'acqua caldi, è poi pone nantu à u focu è porte à foglie. A pasta debe devene esse trasparente. Sè à voi, hà partutu fughjenu, una volta torna a feriu, è aghjunghje l'acqua finu à a cumpetenza necessaria.
  2. In u pasta finita, posanu u pruduttu è lasciate quì 10-20 minuti. Dopu à quessa, rinfriscà, paghendu cù appicientemente i stivali è i pirmettenu di sicondu, è ne ghjustu u ferru cù un ferru.

Se vulete fà pasta di gelatina, dilute in 150 ml d'acqua una cullizzioni di gelatina. Quandu s'imbuffa, aghjunghje l'acqua calenta è tene. Pasticceria di gelatina utilizata in a manera sìmula cum'è u fucu.