Ricerca di u libru "A Terra" - Elena Kachur

Sapienza cù u mondu circundante, i fenomeni naturali - una parte impurtante di u sviluppu di u zitellu, l'educazione ambientale è a furmazione di personalità. E ore dopu, o doppu, cuminciò a mustrà l'intaressu ùn solu in ciò chì ellu vede, chì fenomenu passanu à circallu, ma dinò chì u nostre pianeta hè prestatu, chì tipu di paci hè fora di a so cità nativa. Tuttavia, parechji parenti credi chì dà a cunniscenza di u zitellu in u campu di a geugrafia hè a respunsabilità di i prufessori in u scola, o, pitratura, di i cartonii d'insignà. Sicura chì questu hè micca cusì. Spending no time at all, in lingua simplici è cumprendi u zitellu poni esse datu l'intesu è l'intossu infurmatu in geugrafia.

Oghje, nantu à e stile di i buttreghi pò truvà parechje libri, atlasi giugrafici, varii tipi d'enciclopedie per i zitelli di parechji età, designatu per aiutà i genitori in a furmazione di u zitellu. Più cumu fà sapè à unu d'elli, u libru di l'editoriale "Mann, Ivanov e Ferber" sottu u nome "Planet Earth", l'autore Elena Kachur.

Stu libru hè di una seria di enciclopedie per i zitelli apposta per i zitelli di l'età di scola primaria. Hè diffferenti di etezioni simili in chì hè scrittu in modu artistico è rende nantu à u viaghju di u curiosu Chevostoku, l'omu chì hè nantu à a libreria, è l'untu Kuzi in un fantasticu apparatus - un carburante in mari è oceani, in cuntinenti è cuntinenti distanti. Duranti stu viaghju, i zitelli, cum'è Chevostok, hà amparatu assai infurmazioni nova è interessanti nantu à u nostru pianeta, quantu cumu si hè arrangiatu è ciò chì prupone diverse fenomeni naturali.

In u libru di 11 capudi:

  1. Ciammu acquisto Ci hè un pianu acquisto cù Culi o Cunniscendu.
  2. U viaghju principiatu. Chevostik studia u globu, a so notazione basica, è u viaghju ghjucatu.
  3. L'oceanu aereo. In tempu di u titulu di u Chevostik incù i lecturi, hà amparate infurmatu di l'estruta di l'esfera di l'aire di a terra, l'atmosfera è i venti.
  4. Altìssimu nantu à a terra. U capitu chjamate coordenetichi geografichi, paralleli è meridiunali, l'hemisferi di a terra, perchè u ghjornu è a notte, l'estiu è l'invierno cambièsanu.
  5. Da u pede à a cima. Chevostik studia a muntagna, ascolta à u cima, aprende nantu à i glacieri è i laghi di muntagna.
  6. Seas e ocans. Stu capitulu capisce u ciculu di l'acqua di a natura, u Mari Mortu è altri lochi.
  7. Venti è olii. Chì ci hè aggradèvule è induve u tsunami? In quale scala hè a forza di a timpesta? Perchè ci sò e mare? Qual hè a prufundità di a Mariana Trench? Per queste è l'altri dumande, u lettore, cù Chevostik, sapere di e risposte.
  8. Icebergs. Stu capitulu dici a quantu ghjunghjenu i ghjuvelli di ghiaccio è i icebergi è cumu si sò diffirenti.
  9. Cumu hè u nostru pannelli organizzati? Ancu, a struttura di u nostru pianinu hè studiatu, i so capi è u nucleu sò deskritti, è a furmazione di i cuntinenti hè scrittu.
  10. Volcani è geysers. A parte più peligrosa di u viaghju hè di volcani è geyser, induve sò infurmati cumu si sorgienu, quale hè l'eruzzioni di u vulcano è per quessa chì succede, è chì ghjè u geyser è ciò chì ponu esse utili.
  11. Ùn site in casa. Viaghjatini ritornu!

U libru hè bellu illustratu, e risposte à parechji dumande sò soporta da i schezii simplici è i scritti. U libru hè un formatu A4, in una tappa di qualità dura, cun un bonu stampa offset, un grande scrittore chjaru chì permettenu à u zitellu per leghje infurmatu.

Pò esse cun cirtezza chì "Pane Turtanti" serà d'interessu à i zitelli da 6 anni, quelli chì sò ghjunti da acquistà cù a geografia, aiutavenu l'intesu di u zitellu in u subjecte di l'a scola, è, più importantemente, sviluppanu curiosità è ameneanu l'orizzioni.

Tatyana, madre di u zitellu, cuntenutu di cuntenutu.