Frutta di zuccaratu - Prununzii utili

Sweetie hè un rapprisentativu pocu di a famiglia di citrati. Impussibule di ghjocu perchè era cultivatu nantu à a selezzione. Appressu com'è u risultatu di travirsà u pompelmo è di u pumelu. U fruttu resultanti era assai dolce, chì decisa u so nome. U secondu nome di u fetus hè u pallidum, à causa di a proximità genetica di u pomelo fruit.

I prugetti è dannu di i fruttici di fruttu accuminciaru a studià recentemente, perchè u fruttu innianu hè assai ghjovanu. In ogni modu, in questu tempu era pussibule di sapè chì u cumuni havi assai avantargii, sustene a ghjovani di u corpu è mute l'estatus di salute.

Chì hè valenu per dolci?

I prugetti d'utilità di u fruttu di a suite sò assai simili à quelli di pompelmo. L'adopru sistemàticu di u cumendariu porta à i risultati successivos:

Ciò chì hè d'utilità per dolci, sapete è i quelli chì vulianu ridere di più soldi. U cuntenutu calori di u bugnatu hè in a rigioni di 50-60 unità, dunque a frutta pertenece à i calori. A capacità di scunnià e sustanzi purificati, è ancu per sguassà, affettivu affettatu u prucessu di perdita di pesu.

I benefici di a sudazione anu u so benessiri generale: l'energia sviluppa, a fatigue hè eliminata. Per via di st'urtimi cunzignati per tutti i gruppi di pirsuni, spicialmenti i zitelli, fimmini incisi, i malati durante a recuperazione.