Cumu siammu un criaturu cù a manu?

Per piglià o micca di piglià hè a quistione. Ogni seconda madre, chì u zitellu pidisci per manichi, u face di ghjornu. È hè bonu sè stessu hè una picciuttedda chì, da u statutu hè suppostu di trasfurmà nantu à e so mani, perchè ùn pò micca trasfirma indipendentamente è a so mamma li deve cose cori. Aiutra question, se a stessa dumanda soe da un periculu di quattru anni, u pesu di quale ùn pò esse sustene da ogni mamma. Cumu, perchè, per sdegnu u zitellu fora di e to mani? Intunaremu di risponde à sta quistione oghje.

U zitellu pide a manu - quale hè a ragiuni?

In vista di u cantu di quella chì un zitellu 3-4 anu dumande per esse in i so braccia, i passati sò sempre pensate chì u zitellu sia troppu spoiled. Hè veramente cusì cusì? Pediatri, medichi è altri professorii chì sò cunfidu e versi in a sores è a temperatura, in fattu, ùn compite nunda in a psicologia di u zitellu. Ùn sò micca sapè l'esistenza di una cosa cum'è una cunnessione emotiva cù a mamma, u cuntattu persunale è un sviluppu harmoniu in u toccu à a mamma. Chì u zitellu vole in le so mani, sò parechji motivi. È anu bisognu per esse scupertu da quì:

  1. Quandu u zitellu hà duverevuli nascite, parechji maridati pensanu à seguitu cumu di ricunquà u natuvulu. U fattu chì u so ziteddu, in virtù di a so età, ùn pò micca esse mudificatu indipindente è cunniscienu u mondu, per una certa raggiuni, pochi piacè sò interessate. Invece solu à u tettu è di i lati, u zitellu ùn sviluppa u so intreduce. Hè assai interessante chì hè sedente nantu à a mo mamma, chì mi circà i mura, l'armari è l'altri elementi. Per quessa, ogni volta un zitellu piglia postu sei mesi in i so braccia, vi v'invintà chì per ellu hè l'unicu modu per sviluppà è studia stu mondu.
  2. Un altru puntu mpurtanti, per quelli chì anu turmentatu da a quistione di cuscuzzione di u babbu à a manu, hè a cunfortione di u zitellu in u cuntattu cù a so mamma. Naturmente, quandu u zitellu hà in bon uperate, avete bisognu di ghjucà cun ellu, insegni à rasturnata è faciele esercitazioni cun ellu. Ma s'ellu si dumanda per i so mani - ùn ricusate micca. Ricurdà chì a necessità di cuntattu corpu cù a mamma per u zitellu hè, prima di tuttu, una guarantzia di prutezzione è tranquillità, chì sò quant'è impurtante cum'è a necessità di l'alimentariu.
  3. Prima di ricusà u zitellu in cavallu nantu à i manichi, assicuratevi micca chì ùn ci micca impastu. E se ti tende à abbandunà u criaturu chianci in u presbytu finu à ellu s'aprì cù impotenza brissa, almenu verificate se ellu hà forse ragiuni seriati per chianciallu.
  4. Quattru anni, parechji parenti face un prublema quandu u zitellu hè allughjatu in cuntattu cù e so mani. Hè dunque di novu in cunsulidenza psicologica è un sensu di prutezzione di prima per andà in lu lettu. Per scorcià u zitellu di sta lezioni, pruvate pensà à un prucedimentu in u quale u zitellu pudarete nantu à a so presenza in u cunclusu, è pudete cantà cun ellu una ciuleanna o avvicinà in un pocu minuti per calma è affirmate chì sì stanu, amàmenu è ùn vulete micca abbandunà.

Sapendu i ragiunamenti perchè i figlioli dumandenu u più altu livellu, parechje ci anu da rinunzià l'idea di scorcherà e so figliolu fora di e so mani. Ma vogliu a ghjustificà chì i zitelli sò fatte più vechji è prontamente i capacità di u reghjettu di letteratura sò sempre avè bisognu.

Cumu siammu a mani di un zitellu in più di un annu è menzu?

Prima di dicidiri di trasfurmà à l'azzione globale, ricordate chì e ragiune mutivu chì ùn vulete micca purtassi u zitellu in i vostri brazzi deve esse elettu rigistru. Queste ùn conta micca fatigue o "perchè hè cusì cumu per fà a so propria cosa". Primaurizà è decide ciò chì hè più impurtante per voi. Quandu puderete prestu, sente i seguenti tips:

Qualessu pensu chì sceglite, fate chì ùn deve micca minatu a psique di u zitellu. Distruisce u zitellu annantu à i manichi gradualmentu è cun estensione. E più impurtante - sempre attente à u to babbu è u so prublema. Invece invece di mani, hè solu a vostra presenza chì hè abbastanza.