Moda manicura 2013

U tema di u primu tempore di primavera hè a natura. In u manicure di u 2013, a naturalità implica a prisenza di taglili pastici è unghji naturali curati, micca più di 3-4 mm. In questa stagione, l'addevi decideranu micca cambià nunda di più, ma piuttostu per rinfurzà a tendenza di u sexu amatu hè bella, chì era in attuali l'ultima temporada.

Forma di ungue 2013

Si parlebbe nantu à a forma di e unghji 2013, in a nova staghjone per rimpiazzà l'opere rettangulari, anu più ovieddu arredondate. Inoltre, a forma di amanduli serà in moda, chì hè una crescita trà unghji ovuli è stilettos. A strada, "stilettos", chì par parechje staciuni in un filu eranu incredibbilmente pupulari è in u duminiu, rinfuccà à u sfondate, per a simplice raghjuntu chì ci vede pocu da esse naturali è portanu un malu inevitabbile à e so lucru.

In u 2013, serà manicurà assai populari cun unghie studette - naturali, bella è confortable. A strada, sicondu l'statìstiche, a maiò parte di l'ominu prefessu di vedà da i so cumpagnie una manicura cù unghji chjudi, in quantu d'armi di cat longu, forsi, per via di a utilità male in vita. In questu, di sicuru, puderete dubbitu, ma, però, u fattu ferma.

U culore di u vernice 2013

U culori di moda di u vernice in 2013 stilisti anu unanimamente ricanusciuta i vernici di pistachio è a carne di culore. Ancu si hè pussibule chì ind'u piccu di pupularità in a manicure in u 2013, pò esse altri sfarenti saturati: per esempiu, prugna, viole, marrone è negru. Grisu diventerà micca menu populari, ancu s'ellu ùn deve in modu di manera. Ma in u luguru metalizatu di ugliu polaroidiu - oru o argentu friddu - in 2013 seranu, per contru, assai pertinenti.

Una di e tendenze principali di a nova tempesta serà una manicura in retro style, cumplementa a moda trendy vintage in vestizione. A stu stile di sperimenti in a manicura di moda hà purtatu nustalgia per i tradizzioni di i 30 anni, l'anch'ellu chjamatu "Eddè D'oru". À quellu tempu i vernici matte di ludi nobili, cum'è l'asini, u neru, u russu scuru è i prugna, eranu popular.

In a tendenza in 2013 serà ancu un scogliu di roccia è roulettu , u culore di moda chì ùn hè micca nìvuru o blu, com'è cumunimenti crescenu, ma di più u più provocativu è luminoso. Per implementà a idea di tali manicura pò esse cun l'aiutu di un ghjocu interessante cù i cuntrasti di una larga varietà di tons. Apprenu nantu à questa tendenza, parechje marche principiavendu à sviluppà speziale, cambiendu perfetta in l'altri sfumaturi di u polpa d'unghje.

Una altra interpretazione di manicura rock'n'roll hè l'istampa geomètrica, i figurini strette chì anu elegante nantu à i unghji. In a so implementazione, pudete aduprà a combinazioni più orbu di culori di vernici muderni. Lunar manicure in 2013 si mantene a moda è populari. Stu bulu unicu hè diventatu in u 2012 è ùn ne mancu rinunzià i so pusizioni.

Inoltre ùn eseguite micca di a manicura francesa , chì hè statu longu u classicu, è pari, ùn hà mai surtutu di a moda.

Novità di a manicure 2013

A nova manicura 2013 farà uttelli senzeli è belli: ricchi, lunettes, stiches o miniatures. Extremamente populari serà u dibuju di i fiori in manicure, chì particularmente appellu à i giovani novi è romantichi di a moda. U fondu ideali per stu dibujati seranu solu manicure francese.

In ogni casu, di rinunzià i preferiti privati ​​in favore di a moda ùn hè micca valuta, ciaperate pruverimentu cù a selezzione di culori, texturi è parceli - criate u vostru stilu brillatu è unicu.