Fur and lace - l'ultimi vagarii di a moda

L'analisi di cumpunenti di disignatore in a World Fashion Week facia assicurà chì l'apre l'oghje è l'invierno hè un veru triunfu di u lussu, l'eleganza è u stilu brillanti. A tendenza principale di a staghjoni hè stata una cumminazione di incongruezza, parechje cunfinazioni di cuntrastu è imagines imprevisiunati.

In questu articulu parvarammu nantu à una di e varianti di parechji dueti - una cumminazzioni di fur è lacciu. Puderanu cunghjuntà in una cosa è in a so figura.

Lace è pelle nantu à i vestiti italiani

U primu ciò chì hè assuciatu à a fur - tipi di ropa di vendita - capelli , capelli d'alive, capelli, ponchos. In questa stagione, i diseggiani di dicisioni di aghjunghje à l'opzioni classificate un certu puntu di vista, è cun pudere è principalu décorate cù l'appicci di lace, cuffs, flounces, è à volte ancu fà u lacciu di u pelle è u pelle. Perchè l'scopu di u lacciu nantu à u capru di pilia hè più limitatu, i diseggiani turnaru i so ochji à i capelli d'ovincio è i capelli cù a pelle. Un grandu spaziu di pelle lattice o suede nantu à a retrovisione è di fronte di sti prudutti permette di creà cusì real "bleu".

Vulemu spessu una chjucchea di cordone è karakulchi - duie sti materiali sò i veri capi di a moda invernu di questu annu, perchè ùn nigà micca u piacè di fighjendu in un capo di pilu di pilu luce cù trimata di lace.

In questu casu, u culore di u vestitu pò esse classicu: biancu, beige, nìvuru è bellu luminoso: saturatu rossu, aranciu, verdufindu, raspberry, giallu. Questu annu l'ughjettu di u coru unnaturali hè particularmente populari, cusì ci hè quarchi cosa di spirimintari.

Paga è attentu à i panchi di pelle - questu quì hè un must haveu per ogni donna di moda questa invierno. E in l'staggione sussegwentementu sò improbabile di cullittarià dustu in u closet - sò assai listessi di manera luxuosa.

New combinations di fur è lacciu

Fur in questa stagione hè tantu populari chì si aghjunghjera micca solu per l'outerwear, calzature è accessori, ma ancu per vistiti, faldidi, calzini, blusas. Cunsiglii di rimbientà chì si passanu un veru piccu di pupulazione, è questu invernu, ogni fashionista rispettabilmente simplicmente devenu acquistà almenu unu è, preferibbilmente, collani di fur di diversi tipi, tessuti è culore.

E capelli di pelle è chiste hè ancu populari, in particulare in cunglinda cù bughjuli di ciuccii delicati è ricinati, vestiti o faldidi. Questa immubiliata in generale per esse assai brillanti è in solitu femminili è sexy.

Parle cusì spicialmente spicializate nantu à a robba in u stile di l' omi . Cumplementu un vestitu strettu cù una capanna di pelle è guilati delicate o una billezzu cù inserciones encajou - è sta stampa hè pronta.

Attenti ancu à u cordone di i matrimonii non tradiziunali - plastica, cuir, tessuti metallizati. I si cummincianu cù furu hè garantitu per attruisce a tene à voi micca solu l'omi, ma ancu fashionisti.

Se ùn avete mai cunghjunghjenu questi duie materie prima, cumencia à pocu. Pruvate cunnette u liceu è l'accessorii cù u fur trimu, o viceversa.

Ma ricurdate chì e furu è lace - i materiali sò assai pegadizii, luxurii. Avete bisognu di sceglie cù a mente. Incù grandi additivi prupone l'immaggini variegata è vulgari, è una mancanza di ghjallina spessu "pardona" l'imaghjini. Allora a regula di u "paru urientale" hè micca statu annullatu.

A galeria prisenta parechji esempi di una modistica di cunmbitiszione di fur è lacci.