Giacche sportiu

E zitelli, guidau un modu di stilacciu attivu, preferite wear sportswear . In ogni modu, pò esse dilutedu è elementi di i classici, chì, cù a cumpetizione dilicada di u gruppu, hè assuciatu cumminatu cù sfarenti stili. E donne di moda, chì apprezzate a cunsulazione è l'eleganza, deve prestu attinente à e chjappi incù sporti di cut. Sò cunfurmati, adattati per assai tipi di robba è caldi in u clima genovese. Un rich assortiment permette di scelta u mudellu più còmicu è eleganti, chì saranu bè è còmode.


Cù que portà una capanna sportiva?

Questu hè l'elementu più indispensabile di u vestitori di a donna, chì, in più di a so pratitetita, hè ancu assai solidu. A catta sportiva hè cumminata ideale cù jeans è t-shirts, leggings è faldidi curti, bluschi eleganti è chardini alcoħolichi, shorts curtis è ancu ligeri. In quantu à i scarpi, pudete fà vede micca solu imprese, ma ancu calzetti di ballet o ancu i scarpi cun u taccu. Tuttu u ghjornu dependerà nantu u tipu di vestiti per ellu decide.

U fashion designer Antonio Berardi proposau una cumminazione originale di i pantaloni sportivi bianchi, chì anu stati addulurati cù e raghji maruni in i banca è u listinu di culore, cù una camiseta bianca. Hà cumprendi l'imaghjini di una chjucca unica di corta cut. U culore di u pruduttu era cumminatu cù strisce nantu à i pantaloni, chì u risultatu in una figura assai stylish.

U ghjuvendu sportivale di u sportiu di u Beige cù u cuddaru è i petite robba, stanu bè cù u vechje strisu di tonalità scura. Questa indisgiata serà appruvata per l'usanza ogni ghjornu. Ma se vulete aghjunghje colori brillanti, un mudellu blancu cù una stampa fiurali si rinviviscerà a imatge, allughjendu a tendernessità è ludittezza. Grazie à un lignu liggeru, pudete aduprà cù i dui shorts è faldes.

I raciuni bianchi attivi, chì anu vulsutu vede furunu femininu è romantichi, avvicinavanu una bracera sportiva longa è ligata cù un patrone grisu. Se decide di una fetta fatta di u listessu focu, ricevi un locu di moda è elegante chì vi risparmià in situ di situazione d'emergenza più d'una volta.