Emami di transformatore

Avete un vistitu chì pò rimpiazzà una docena d'outleti, hè assai reali. Emami, u transformatori Dress-Emami, cunfirmanu questu. U pruprietariu di questu mudellu ùn hà micca bisognu à fà u so brains per ottene un altru elegante, perchè un vestitu pò esse disprezzatu almenu ogni ghjornu è fate sempre in un modu novu.

Cumu faci l'Emami dress-transformer?

Ci era questu vestitu unicu graziu à i disignaturi scandinavi. Ma chì deve deve esce, trenta anni chì era digià in moda. Allora in u 1976 Lydia Silvestra intrudò 100 varianti di vestiti in una casa privata davanti à a vista di e donne di a moda, è quande escevate dopu, era unu è u listessu. U prughjettu patentatu stu vestitu - un transformatore, cum'è vestitu Infinitu.

Ora a pupularità di u transformatore di a donna hà solu aumentatu. Dopu tuttu, hè un sognu - per piglià un vistitu cun voi, è parechji sfarenti ogni notte.

Dopu à u so simbulu è universale, u vestitore transformatore Emami adattatu per ogni tipu di figura femminile . Con ella, pudete oghje un fuite di più o aghjunghje u voluminu vulintà. Tuttu hè in i vostri mani. Avete dumandate cumu si pò esse situ, è micca vice versa. Cu tali vistimentu, hè faciule per sentu cum'è un disegnatore di moda. L'unicu inconveniente di questa indisciplina hè chì pò esse u stessu culore. Ma ancu questu pò esse risoltu. À tempu d'invernu, pudete cuscugliate un vistitu di culore scuru, è per l'estiu - un suliatu satubilu luminoso.

Cumu fattu un vestitore transformatore Emami?

Ci sò parechje scelte per pratiche è ligami stu ghjocu:

E si pussete una imaginazione irrégressiva, dopu à u numeru di l'opzioni cumu aduprà un trasfurmatu di vestitore Emami hà da crescenu di volte. Dopu tuttu, pudete ancu utilizà cinturioni è l'accessori stylish chì hà cunfurmamente vosci statutu è di moda, è u vestitu mi circà un modu novu.