Shoes clogs

Stòricamente, i mudelli di sabotà tornanu à i scarpi nazionale di parechji paesi europei. È era solu in pappagalli di lignu nantu à una puchula massiva, o mudelli cù u quatru di coghju. Sabo, sti calzini sò stati chjamati in Francia, in Gran Bretagna, per esempiu, l'altru nome - cunfrunti - hè stata distribuzita. E duie di sti paroli sò oghji utilizati per riferite à mudelli nantu à una pignatta di fusta o imitatu di lignu.

Poggiini di donna

Comu parechji elementi di a moda, presa da i costumi naziunali, sabot calzature cù coghju in u sopra, u corcho o altri pratiche prisenti nantu à i catchi in i primi anni 70 di u XX sèculu. U primu mudellu adattatu di stu calzarii fù presentatu da Jan Jansen. E raggiuni di u femicili fattu di u pezzu genuu diventanu cumuni entre i ghjuvelli, perchè si distinguishenu per l'usu di materiale eccettu favurèvule, grande comodità per una larga plataforma è un taccu stabbli. E ancu questu calzoni pussedi vastu opportunità per a decorazione. L'ultimu hè dovutu à u fattu chì u frontu superiore di i sfoglie sò generalmente un grande territorio è cugliera u pede da quasi à i turmidi in i mudelli d'estate. Sabo stessu, pruduciutu per l'inguernu, fora di modu stante cum'è stivali o mità-stivali nantu à una caratteristica caracteristica.

In u novu mileniu, l'intaressu in i scoglii femini riescanu in u 2010, dopu à i manifestazioni di Louis Vuitton , Chanel è Miu Miu, durante quale mudelli marchavanu longu u podju in variu variazioni di sabot in a falza è u piu. Inspirati da l'idee di i cuncettori emblemichi, assai donne di a moda poi acquistatu parenti custerdi di klogos. In u stessu tempu, cuminciaru à esecutà i so cuntrambuli più cuntribuzziunale: cù a cima di cuciurale, nantu à a sola di u poliuretanu o altre materiale sinteticu, cù l'apparenza di l'imitazioni d'un arbre. I disegnaturi cumincianu à decurari ste calzaturi cù ricami, arnesi di ghisa, sequins è sequins. Ci era parechje mudelli di clogs cù u nasu apertu è chjusu.

In ogni casu, l'intaressu in questu calzature ùn hè micca cusì grande, anche i mudelli anu fora di i blogu sò pericamenti annunziati nantu à u spettaculu di i famosi disinfestanti.

Gommate sulcusamenti

Una altra direzione di piglià a forma di clogs clàssici hè a produzzione di calzate còmode, fatta di gomma. Tali mudelli sò assai lighjini, quasi ùn porta micca e ùn soffre micca di terra è umidità, hè per quessa chì sò assai esibiti à l'agricultori è a so residenti campagnari. E i stampi di gumma brillanti di Crocs, u pruduttore ricunnisciutu di such shoes, adattati ancu i dandies urbani.