Scarlett Johansson, anche una scandalous petition, tocca à u "Ghost in the Shell"

L'impresa Paramount Pictures palesa una photo di Scarlett Johansson in l'imaghjini di Major Motoko Kusanagi da u filmu "Ghost in the Shell", chì hà causatu critica severa in i riti suciali. I creati di a stampa anu accusatu di racismu è "blanchissant" i caratteri di u manga japonesi.

Argument per sparà in u furmatu di un tariffu solidu

Negotiations cù l'attrice di Hollywood sò stati cumandati da l'ultimu otoci è, invece di dubbii di Scarlett Johansson, una tarifa ferma di 10 milioni di iuli hà aiutatu à definisce nant'à a priorità di priorità. Hè rifiuta di participà à a versione di scena di u comicu "Squad of suicides" è corse da u travagliu nantu à a film "Ghost in the Shell".

U famusu manga hè stata creata in u 1989, utteni a riescita di i sciuri in u Giappone, hà tricatu e trè filmi è una seria animata. In u centru di a storia "Ghost in armor" membri di l'unità d'elite per contrule u cyberterismu. L'azzione sia u 2029, u sviluppu di e tecnulugia cibernerali porta à l'arbitrariità da parte di i pirati e di a so intruduzioni in i pulitichi di i stati di u mondu. A divizzione di a "9a Divisione" di u principale Motoko Kusanagi diventa u capu di a sicura publica.

Leghje ancu

L'accusazione di racismu ùn impedisce micca a sparizioni di "U Ghost in the Shell"

Paramount Pictures hà apertu u velu di u filmatu è l'altru ghjornu hà dimostratu i filmatu da u situ. Dopu à a pubblicazione di a prima foto di Scarlett Johansson in l'imaghjini di u Major Motoko Kusanagi, una onda di disturbi in i redes suciale. In u rolu di i grandi fanatori videndu è vedi sulu una attrìzia di u principiu asiaticu, l'scelta di produtori hè incomprensibile per elli. I fanali più attivi di u manga anu creatu una petizioni elettronica contru a participazione à u filmu di l'attrice di Hollywood. Malgradu u numeru di 74 mil signatura, Scarlett Johansson cumpiì u cumplottu u sparizioni, è prontu avemu vistu u risultatu di a visione americana di i comicie giapponese.