Beeza cù nuts - ricetta

Beze hè un postu favuritu è ​​faciule di assai persone. Hè un biancu uovo biancu friddu è bakiatu. Oghje avemu aduprà cun voi ricette per fugliale di merengue cù nucelli.

Beeza cù nocci

Ingredients:

Preparazione

Cusì, si separà e prutezione di e raghjoni è battimò u primu à una spina fina impurtante, sferisce u zuccheru. U fècula hè misu separatu cù u zucchero pultu, pattene sottu un filtru è aghjuntu cù cura à a massa di a proteina. Allora aghjunghjemu a merengue nantu à una cuperta di paninate coperta cù u pergaminu di carta, e pezzula cù inturniati machinati da a cima. Agghiunciu in u fornu à una temperatura di 100 ° di 45 minuti. I pezzi tal-merlena rfinuti bil-ġewż imtellgħin bil-ġulepp favorit tiegħek u jservu trattatu di tè.

Beeza incù nuts

Ingredients:

Preparazione

Allora, pigliate un coltu seccu è asciuttu, siparate i biancu in u so biancu è u battore cun un mezcladoru à a veloce minima. Puderete sviluppà u saharochek, è a vitezza di u mezcladoru hà aumentatu gradualmente, purtendu à u massimu. In u risultatu, pudete avè una muntagna bianca sfulate. Pigliemu curaculamente i corollari è aghjunghjenu i noccioli picciotti à i proteini prunellati. Pruvate a pianta cù una cuchita è piglia a pasta di a proteina nantu à una stufa di panera chjucata cù u pergaminu è fugliatu cù l'oliu. Lumu u focu u seccu u Merengue à una temperatura di 100 gradi per una ora. Dopu à quessa, rinfriscà a temperatura à 50 gradi è seccani a ferrazione per 1 ora, finu à chì pronta.

Torta cun merengue è zucchero

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Preparazione

Per fà un pastellu, avete prima prima preparanu e pasticci . Hè megliu per fà in a sera, perchè durante a notte sò sicondu solu. Cusì, avemu dettagliati appretendu à i bianchi da i vitreghji è enfiancia i primi in a fria. Tandu i battinu cun un mezcladoru finu à chì i fucilanti forti sò formati è anu da pocu a pocu per inject the sugar, cuntinuannu a sbattione finu à ottene una massa fissa brillanti. À quellu tempu allora cerca di 7-10 minuti.

Una gran banca di furna hè cuparta cun pappagallo e, usando un pianu, rende nantu à carta 3 cile cù un diametru di circa 15-17 centimetri, secondu u largu di a vostra baking baking. Nuts anta aghju vittutu in pezzi maiò è frittu cù fugliale nantu à una padedda secca nantu à u focu dèfiliu, assicurendu chì ùn sò micca abbruciati. Dopu piglià uni pochi cucimenti di a massa di a proteina prutetta è ditene nantu à u foglia di pergamile dispostu, distribuzendu trà i circles draughtati. Anu avemu bisognu di più tardi per aduttatu u pasticcii cum'è u fogliu. Aggiunce u fruttu seccu fruttu à u restu di a massa è cunglinda.

A massa di a prutetta prutetta hè distribuitu equitatu nantu à i circles stampati è a superficia hè suavata cù una cullette. Mandemu u panu à u fornu è secche i nostri tortas durante 3 ori à una temperatura di 90 gradi. Dopu quì, apila u fornu, apre a porta è abbandunà u merengue per friddà per a notte sera.

A matina turnà à a preparazione di crema pè u cunfettu. Per fà questu, l'omo di ova hè tutta fatta cun pìazzu di zuccherinu, pour a farina è cunglite tuttu pà una massa homogeneia. U legnu traspara in un pappuluzzu, anch'ellu di zucchero, villeillinu, mette nantu à u focu è porte à foglie. Pour la mezubatella di gula cù un pezzu di latti quannu è mestisce bè.

Allora accumpèghjenu a massa dilujita cù u latinu restante è straczendu rapidamente, coguanu a crema finu à ch'ella hè un spina. Puderete sguassate i platti da u focu, coperta cù un filmu di nutizie è frescu in tuttu. Korzhiki poni nti un pianu chjucu, chjude cù bè fremenda, adornate cù migghioli è sguassate u bache finitu in a frigorifia per varias ore.