A preghiera più forti per a pirdenza

Parechje chjuchi chì vulianu perdiri pesu, cercanu modi diffirenti per aiutà à aiutà l'ubbettu. Oghje a cura di a preghiera per a perdita di pisu in una lingua simplita, chì furtificà a fede in un risultu pusitivu è ùn deve micca l'uppurtunità di rumpia. E maiori putenzi per averebbe diventà parechji aiutà invisibili. Hè assai impurtante hè a so pròpia fede in u risultatu pusitivu, perchè più u più, u megliu l'orazione hà da travaglià.

A preghiera più forti per a pirdenza

Hè chjaru chì leghje u testu sacru, disperse da l' excevate pesu , ghjustu nantu à u lettu ùn viaghja micca. L'Oghjaghja viaghja cum'è un assicurativu à nutrimentu propiu è attività fìsica regulare. Dopu à i santi, una persona calma e acquite a fede in ellu stessu.

A prigione ortodoxa forti per a perdita di pisu hè un appellu à Irinarkh Rostov, chì intercederà à Diu per aiutà. Pudete lettu a preghiera in qualche tempu, ma hè megliu cumenciu u ghjornu cun ellu. A preghiera sounds like this:

"Oh, u gran servitore di Diu è u glorioso travagliu miraculariu, u Reverendu Padre di a nostra Patria!" Fighjine à noi peccatori, in i piacè è i circustanze di u nostru celo per voi chiancià è per a fine di Bose, tutte nostre sperienza si stallini. Vulemu feritu cun assai affettu per parechji: da a vostra rappresentanza à u Signore Diu dumandate a pace, a longa vita, l'amore fraternità, a terra fertili, l'aria, a benedizzione, a spiaghja sò boni, è sopratuttu e benedizzioni per tutti l'iniziali sò a nostra bona.

Reteviate tutti cù vostri preghje nantu à ogni genaru di prublemi: cuntentu, sughjettu, inundazione, fiaspiu, spada, vermiculi biuniversi, vini pernicuschi, ultimate mortali è vaccini (suttastanti) morti, è in tutti i nostri dolorsi svegghiate cunsulemu è aiutore, chì ci guardemu da a caduta di u piccatu, è a cumpara l'eredi di u Regnu Celestial, glorificate cun voi tutti i boni Giuvaru, u Diu Triuni, u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu, per sempre è sempre. Amen ".

Preghiera per Slimming Matrona di Mosca

Prima di prucederà direttamente à a lettura di a preghiera , hè necessariu andà à a chjesa è urdinà un servitore pè a salute. Dopu à quella, valenu aghjunghje l'emblemà di a biora benedetta è a pricallu di aiutà. Per questu questu viere di lèggiri leghji di sta preghiera:

"Matrona Moskovskaya, aiutanu à purtà a carni di l'acqua è di a grassa, da a pienezza è a festa. Amen ".

Dopu à quella cruci, avè un pocu acqua sante, cumprà 9 candele è vai in casa. Sì ùn ci hè micca un icone di a Matrona bè chì hà da esse acquistatu. Prima di vultà à u lettu, lume e trè candelli è fècenu un icona belli chì sò cun elli, cum'è un cuntinuu cù un sacru acqua. Dopu à questu, avè riesce à a lettura di u preghjudiziu per a perdita di pesu à a notte:

"Beata Staritsa Matrona Moscow. Quench, a mo fama cun tempura, è fretce a carru surplus cù l'acqua sante. Una goccia d'acqua fiscale a bocca, è l'excrementu pisu purga in a so apunta. Cusì sò. Amen ".

Ci hè una altra prichera chì aiutarà à e persone chì anu da manghjà, ma soe cusì chistu:

"Beatu Staritsa, Matrona Mosca. Perdà l'u peccatu di glutoniu è aiutanu à trattà a tentazione di a carne. Dàtene a sacià rapidesa è bassa a morti di l'obesità. Cum'è un sorella di un sumenti di l'acqua, volte ùn volenu assai cose. Cusì sò. Amen ".