Preghjonu per timore è ansietà

U timore hè a reazione di u corpu à l'impattu negativu di l'ambiente. Tuttu ognunu hà u so propiu scantu, chì pò avè un caratteru completamente distintu. Per esempiu, qualchissia hè scantu di morte, quarcunu sia una serpente, è una altra persona hè solitaria . Spessu u sensu di temerà pò esse in panico. Parechje persone in questu ghjorni volte à e Perteneve Etere per protettà di l'adversità. A preghiera per u scantu averebtu in auturità è aiutà à superà sentimenti interni.

L'ansietà in a vita di una persona porta un'agricultura negativu, è veni littaralmenti. À esse in expectazione cusì impurtante di situazzioni pratiche, assai simpaticamente ùn cessate di godite a vita.

Preghjonu per timore è ansietà

Ancu ci hè parechje situazioni chì tutta a cosa sia bona, ognunu hè sana, ma in l'anima ùn ci hè una tipu di preunizioni pisanti è urgente. In questu casu, a preghiera di u Salmu 90 aiutarà à calmà.

Preghjonu per liberazione da u scantu

E persone chì sò sughjetti à l'influenzà di l'ansietà è di u scantu sò literalamenti schiachi di sti sentenzi è com'è u risultatu, a persona ùn ùn interessa micca in tuttu. Inoltre, hè bisognu di piglià in cuntenendu chì i pinsamenti negligivi ùn mai più contribuiscenu à risolviri u prublema o u risultatu curretta di a so situazione. A prigione Ortodoxa aiutà aiutà di pensà nigativu è foca nantu à a situazione. Ogni matina leghje a prigione di l'anziani Optina.

Inoltre, in ogni tempu quandu avete sentitu ansiusa, pudete leghje una preghiera curretta chì vi aiutà à trattà cù l'esperimenti:

"U Signore Altìssimu hè a nostra! Entri da a machinazioni di l'impuru male. Ùn permettenu chì a mo ànima pervana m'attressioni - per trattà. Scorcese mi teme è liberate da u maleful. À a vulintà di u Signore fiducia. Amen ".

Preghjonu per timore è incertezza

U sensu constantemente di temerà negativament affetta l'attività di u sistema nervu, chì à u pruvucarà à u corpu per prutezà parechji volte ancu di un periculu inexistente. Tuttu chistu cuncetta à a vita di una persona è pò pruvucà una perdita di u travagliu, sforzu di salute, prublemi in u travagliu è in relazioni personali. Per trattà stu prublema, pudete dì questi paroli in ogni mumentu:

"Guardate, Signore, da u putere di l'Onorevule è di a vita per Done a vostra Crosta, è fate guardà da tuttu u male .