Prière à Saint Marte

I dumandichi chì facemu in a preghjudiziu sò sicuru d'esse intesu è esse veru, ma solu cun fassi chì u so funziunamentu ùn face micca daveru una ànima. Tutti i corsi, avè una grande lotta di dumande è i so brami, è, per via di propriu, ùn cundite micca i santi cù i vostri cambiamenti di preferenza, sceglite u più intimu chì hè in a vostra alma è dumanda in a preghiera a Santa Marta.

Santa Marta hè una cuncipitu ortugno di u XIX seculu. A so vita hà dedicatu l'aiutu di a ghjente, hà servitore davanti à Diu per noi è per voi, hà dumandatu per i nostri prublemi, pricatu per l'inviu di a gràzia di Diu in l'umanità. Preghi di Santa Marta leghje per u realizazione di i desirsi di tutte tipi: dumandate u matrimoniu, a gravidanza, a guira, l'illuminazione. Ci hè ancu un certu rituu cù quale pudete ottene u cumplimentu di a vostra vuluntà.

Cumu leghje e pricine di Santa Marta?

Priassendu per u desessu di San Martha, ùn hè micca una sola preghiera, ma un ciclu:

Tuttu hè bisognu di leghje à questu ordine.

Empareti cù a preghiera di Santa Marta a Miracle chì travaglia:

"O Santa Marta, Miraculous!

Pighendu per aiutà! E cumpritamenti tutte e mio assicuranza, è sarà u mo helper in my trials! Cu gratitùdini, vi prumettimu chì faraghju sparà a sta preghiera annunziata! Obediently, tearfully ask, comfort me in my worries and difficulties! Quietly, per a gràzia di l'immensa gioia chì ci ha chjinatu u vostru core, dumandà per dumandà per voi - cura di nimu è di a mo famiglia per salvà u nostru Diu in u nostru corazzu è quelli nimu meritonu a Mediazione Suprema Media, suprattuttu cù l'assistenza chì quì hè issa moltu (pronunzia a vostra dumanda).

Ti precu, Assistente in ogni bisognu, Conquistate e pesche chì anu cunquistatu a serpente, finu à ch'e aghju stabilitu vicinu à i vostri pedi! ".

Sùbitu, leghjite "U nostru Patre":

"U nostru Patre chì hà in u celu!

Santu hè u to nome;

U Regnu vinite;

A to voluntaria serà fatta nantu à a terra cum'è in u celu;

Dàtene u nostru painu di ogni ghjornu;

è pardunà i nostri piccati,

Perchè tamburinu perghjemu tutti quelli chì deve u nostru debitu;

è ùn porta micca in tentazione,

ma delle di u male.

Amen ".

Passemu à u Curuzzu:

"Mamma di Diu, Devo, si rallegri! Beata Maria, u Signore hè cun tè! Benedettu sia in Ghjuvi è Beatu hè u fruttu di a bocca, perchè avete nascutu u Salvadore di e nostre ànimas!

Se continuu:

"Gloria à u Patre è à u Figliolu è à u Spìritu Santu!" E ora, è sempre, è per sempre è sempre! Amen! "

È cuncludi:

"Santa Marta, dumandate à noi di Ghjesù!"

Avà u più impurtante: tutte quessi cinque preghje ci vole à leghje per u marti, novi simani. Eccu, ogni marti, in ogni mumentu di u ghjornu, si sente è lettu stu ciculu. In u cartulare, avemu novi nuvèsi è nove ciculi.

Avèndulu, bisognu à chjude una candela di a chjesa è dete u soffiu dopu avè lighjendu a prichera. Fate l'imagine davanti à voi Santa Marta, in più di i fiori freschi. A candela hè fatta à cruciata cù l'oliu bergamota. In la stanza, à leghje e pricati, solu debite esse. E, più impurtanti, ùn si scurdate di cuncentrazione in i vostri brami!

Se u disiu fussite veru davanti à a fine di u ciculu di leghje, finisce tuttu. Se un marti falte - parte cumprenda.

E preghjunati ùn sò micca stampati è trasferitilu à altre persone. A preghiera chì una persona leghje vole esse scritta in manu. Puderete stampà u testu di a preghiera , ma avete bisognu à scrivià à una pàgina in pausa. Carri un librettu cun una preghiera sempre à manu. Duranti u ciclu di novi settimani, pudete aduprà cù un sulu desidernu, è u desira stessu hè megliu scritta cù a preghiera nantu à carta, perchè hè assai impurtante chì sempre sona a stessa.