Abetto 2013

Qualessu tipu di stemma è in moda in 2013? Un elementu obligatoriu di questa istatu hè l'abbilna tutela di l'estiu. E u vestiti d'eleganti è di moda da a primavera-estiu di u 2013 si prisentanu sempre in i cullezzione di casi di moda chì sò più populari. Hè un attellu compulsione unisci in u so designu simultanu a manifestazione di variate tendenzi principali - eleganza, feminità incredibile, è dinò novu è simplicità.

Salone di moda 2013

Più di spessu ciò chì no, a maiò parte di i capigli d'estivi di l'esternu di e cullezzione di u 2013 anu longu, cuminciannu à u mezu di a fossa, pò volte alcuni u ghjinochju. Ma in questu modu per a stizza d'istati in u 2013 prumove per mudeli più stremichi - maxi è mini longu. Sceglienu entre elle, dà preferenza à i prudutti curtite, postu chì l'epoca di faldi longu è faldi di ghjucazione hè digià ghjustu in l'oblitiu profundo è hà pigliatu cù sè stessu prudutti vaghjime-invernu. A larghezza di e maniche varieghja dinò assai. Puderanu esse realizatu in u stile retro di l'anni sittanta - sarà larghezza, trè quarti longu. Inoltre, i manichi ùn anu micca avutu frills speciale - righjunghja l'ossu in u polu è anu fattu cutu.

Elementi di coats estivi

U puntu principalali di questa stagione sò l'abate d'alti di u cane. In più di e manichi tradiziunali standard, spessu sò diffferenti in spiagge, tipu di u kimono, cù voluminous flashlights. Li lanterni ponu accuncià diversi parti di u pruduttu. Quelli mudelli interessanti sò assai faciuli di truvà trà i cullezzione di vistimentu di Burberry , Hermes è YSL.

In più di a varietà richia di manichi, ci hè una larga scassata di siluette di capo. Questu hè ciò chì determina u locu significativu è impurtante di questa robba entre u vestitariu. A varietà di mudelli hè cusì riccu chì ogni fashionista ponu truvà una scelta adattata per ella in ogni casu di vita. A forma più tradenale hè un A-silhouette gratis, tridimensionale è un di piezzu, l'unica diferenza tra quellu è i mudelli di i 60 è l'enormi borsa intrepensale chì si trovanu sottu à a linea standard. Dopu à questu, i accentu principali sò scambiati.

Inoltre, sta stagione hè carattarizata da u minimalismu, chì si manifesta da capelli stritte cù un agattimentu secrettu, raglan manichi. N'autra versione femminile di questu mudellu stà parechje quasi a listessa, solu grazia à l'ale di l'internu a cingola hè pocu attaccata.

Qualessu versione di u vestitu d'istante chì scelta in 2013, un enfasi privileġġiè maiò seranu nantu à u collarinu originale, chì furtifiche l'elementu o vi cuntrarà in cuntrastu.