Parchi Nazionale di Tanzania

Tanzania - u paese ùn hè micca grande: in u mondu sia u 30 u postu, è in Africa - u 13u. Inoltre, quì, forsi, cum'è in nisun locu, prestu assai attenzioni à l'ecologia è a conservazione di a natura in a so forma originale. Parchi nazionale di Tanzania - è ci sò parechji 15 di elli! - attrae u più grande di turisti à u paese - u statu hè cunsideratu unu di i megliu per l'ecotourismu in u mondu. Sò amministrati da u Parcu Naziunale di Tanzania, chì impera più di 1.600 persone.

I parchi più vecchi

Forsi u Parque Serengeti in Tanzania hè unu di i più famusi. Stu parcu hè statu creatu u primu: a data di cuncede l'status di un parcu naziunale - in u 1951, è prima chì era cunzidiratu un territoriu protettivu. U Serengeti National Park è a più grande in Tanzania: a so area hè di 14,763 kilometru kwadru. km. Hè cresce chì a natura di u Serengeti ùn hà cambiatu in l'ultimi millioni d'anni, perchè u parcu attrae micca solu un gran numaru di turisteri, ma ancu i scientisti. Inoltre, hè cunnisciutu per u fattu chì i restos di l'oculus omo (oghji custodiatu in u museu di u gargu d'Olduvai ) si truvaru in u Gorge d'Olduvai in u so territoriu.

In u 1960, u park hè stata aperta Arusha , famosa per i laghi di Cràter, i Grandi boschi è Pays d'Alpine. Ci hè più di 200 spezii di mammiferi, circa 120 reptili è più di quattru centu spezie d'aus. U stessu annu era l'annu di fundamentu è una di e riservazioni più famose di u mondu - U lagu Manyara , a maiò parte di quale, in particulare in a tempesta chiuchiosa, ocuva u listessu lagu . Stu parcu hè famosu per a so abbundanza di i pani, nclusa i flamingos rosso, in quantu e leoni unichi chì scorri l'arburi.

Mikumi Park in Tanzania hè ancu attribuita à u più anticu - riceve u statu di un parc nacional in u 1964. A so attrazione principali hè a pradera inundada di Mkata, a pianta chì hè assai richia è interessante. Eccu cannes - l'antilope più grande di u mondu. In u stessu annu, u Ruach Park hà iniziatu u so travagliu, chì hè un territoriu di transitu, a través da quale rapprisentanu di a fauna di e parti di u livellu di u paese migrà. Eccu vede a maiò pupulazione di elefanti in Africa di l'Est. In u 1968, u parcivu Gombe Stream hè stata apertu, chì ghjè in questu u più chjuca in u paese (a so area hè solu 52 km²). U park hè casa di un gran numaru di varii tipuli di primati; I chimpanze si sò in casa da circa un centu. In u parcu hè un prughjettu per studià stu primati.

1970s anni 1990s

In u passatu 30 anni, parchi di Tanzania cum'è Katavi , Tarangire, Kilimanjaro , Muntagne Mahali, Munti Udzungwa è Rubondo Island sò stati creati. Katavi Park ochju u terzu postu in u area (hè 4471 sq. Km); in questu territoriu sò situati i paludi, i laghi stagichi, è ancu di praticidi è di boschi. Tarangire attrae visitanti ùn solu cun una grande varietà di animali è d'avè, ma ancu cù l'antica sculture rocca. U capu di neve di u Monte Kilimanjaro - u core di a riserva - hè una cartolina visitante di Tanzania; circa 10 mila turisti annu sforzanu per cunquistà u cimi di sta più alta muntosa in Africa.

I Muntagnieri di Mahali, cum'è Gombe Stream, hè casa di un gran numaru di chimpanzees, colobus è altri primati chì vive in forze umdi; in i boscchi suttuli di miombo, chì occupanu circa 75% di l'aria di parcu, l'antilope vitale. U Parque Nacional Isule Rubondo ocuva l'isula di Roubondo è uni pochi inseme; Questu hè un destinazione d'appastu predilettu per i amori di a pesca. A maiò parte di a riserva hè occupata da i boscaghji umdi, induve assai orquídee crescenu. L 'abitudini più esòtici di a riserva sò l'antilope d'acqua antica. Munti di Udzungwa hè l'alloghju per avè rara, assai di quali sò amminati cun extinzzione, è sei varietà di primati, duie chì sò endemichi.

Parchi "ghjovani"

In u XXI seculu, parechji parighji naziunali sò ancu aperti in Tanzania: in u 2002, u Kituno Park, chì era chjamatu "Garden of God", hè stata inghjennata per a diversità di a vita di a pianta: porta più di 30 spezie vegetale endemica di Tanzania è parechji spezi endemichi di u tarritoriu locu è 45 spezie d'orquidati è assai altri pianti. U Parcu Saadani, apertu in u 2005, hè u solu lamentu nantu à a costa. Hè cè famoso per i so manghjusgi. In u 2008, u Parque Mkomazi fù stabilitu nantu à a cunfini cù u Kenia, famosa per u fattu chì ci sò animali chì ùn sò micca caractere di u restu di u paese (per esempiu, l'orzu è l'herenuki).

In più, più ricente, altru safari park hè statu creatu in Tanzania - Saanane. Stu parcu hè situatu in l'isula di u stessu nomu è hè u sicondu parcu naziunale più grande di u Roubondo. Eccu avete vede parechje animali distinti, cumprese l'unicu vivu quì cunghji verdi.