Serengeti National Park


U Serengeti National Park ( Tanzania ) hè unu di e più grandi riserve in u mondu. Hè situatu nantu à u territoriu di u Riftanu Africanu, a so area hè 14 763 km 2 . A sola parola "serengeti" hè traduzzione da a lingua Masai com "pianni senza limiti".

Chì ci hè interessante nantu à u park?

"U Parque Serengeti" cuminciò cù una piccula zakaznik cun una zona di 3,2 metri quadri. km in u 1921. Dopu, in u 1929, era stata sparita. In u 1940 a riserva hè statu ricunnisciuta com'è territoriu protetti (però "a prutezzione" hè stata fatta principalement nantu à carta in cunnessione cù certu diffiultà materiale). A deci anni dopu, dopu à un'altra crescita in a zona, riceve u status di u Parcu Naziunale, è in u 1981 hè statu ricunnisciutu com'è Patrimoniu da Patrimoniu Culturale è Naturale da a UNESCO.

U Kenya Masai Mara Reserve hè essenzalmentu a continuazione di a riserva Serengeti. U so ecosistema hè cunsideratu cum'è unu di i più antichi di u nostru pianeta. A fauna di u Serengeti, sicondu i scientifichi, oghje appaghjate cum'è l'uguali chì pareva un milionu anni fà, cunservatu da l'epica di u Pleistoceni. Nisunu altre risque naturale in Africa puderà paragunate à u Serengeti in quantu à u numeru di spezie chì vive quì: sò 35 spezie chiaru in a riserva! No sorpresa, hè u Serengeti chì atraisce à decumenti di millaie di turisti à Tanzania annu. U parcu hè cunzidiratu u megliu locu per osservà a vita di i lioni, i ghjetti cheetahs è i leopardi, è di e giraffe.

A riserva hè più apprezzata cù u presidente di a Società Zoologica di Frankfurt, Bernhard Grzymek, chì hà studiatu migrazzioni d'animali in u Serengeti, è hà scrittu diversi libri nantu à ellu chì anu purtatu a famiglia di u parcu. Serengeti ùn hè micca solu un risque naturali, ma dinò una reserva etnográfica: una di e so cumpagnie hè di priservà a modu tradiziunale di a vita è a cultura di u Masai. Per queste scopu, a riserva Ngorongoro hè siparata da u Serengeti.

"La Cradle of Mankind"

In u Gorge d'Olduvai, chì hè chjamatu "Cradle of Mankind", situatu in u territoriu di a riserva, scumpiadi enormi si sò realizati duranti u piriu da i 30 à i 60 di l'ultimu seculu, per quale l'osse di l'habitus homo, reste di Australopithecus, strumenti antichi, ossi animali. Tutti issi tesibuli puderanu esse vistu in un museu antropològicu situatu in u canyon. Ma oghje sta parte di u parcu hè chjusu à i turisti per a resumizzione di scavi - i scientisti cridanu bè chì l'accessu di i turisti ponu causà dannu seriu à a ricerca.

Flora è fauna di a riserva

U Parcu Naziunale di u Serengeti havi cundizzioni climatichi unichi è i paisaghji diversi: in u nordu ùn ci sò corsi boscati coperto principalamenti cù l'acacia, in u poghju à u poghju à u livellu di u livante, à l'ouest - veri bogai richiesti (quì crescenu i stessi acacia, ebbale è ficus); è in u centru di u parcu hè a savana.

U mondu animaliali di u Serengeti hè striatu in a so diversità. A riserva hè casa a rapprisintanti di i Grandi Cinque - leoni, leopardi, elefanti, rinocerosi è bufalini, è di elli - giraffes, capri, zebras, varias spezie d'antilopi è gazelle, hyena è chacali, guepri, ghjungi, ghjudicati, porcupini, ànchi , ostiani. In ssu curtu, l'animali Serengeti rapprisentanu quasi tuttu u regnu animali di l'Africa. Solo u fiumu, zebras è gazelle nantu à u so territoriu campanu di più di 2 miliuni, è ci sò più di 3 miliuni di individueli in tutti i animali grande. Quì ci sò primati: monos-hussarini, babuni, monos verde, colobus.

I Leoni Serengeti sò in a sabana in a parti cintrali di u Serengeti, in u Seronera Valley. Lioni dividinu u territoriu cù leopardi; causa di u gran numaru di giraffe, antílopes, ostuni chì pasturanu nantu à i pasturevuli riche lucali, ùn hè micca necessariu di pastori di famore.

In i fiumi è i laghi di i Serengeti, pudete vede ghjunghje, è ancu più di 350 spezie di rèttili, chjamanti crocodile. Crocodile di u Nilu in u fiume Grumeti in u punenti di a riserva; sò distinti per grandezza enormement grande - sò assai più grande ca u so "cumpagnu" chì avianu in altre locu. Inoltre, u Parque Serengeti in Tanzania hè diventatu una casa è un "parking lot" per un gran numaru d'aus di e diverse spezii. Eccu averebbe vistienti segretari, ostrici e avicchi. Salt Lake Ndutu in u sud di a riserva hè casa di un gran numaru di flamingos. U numaru di spezie d 'abitanti abbastanti supera 500! No sorpresa, a riserva hè cunsiderata un paradisu per l'ornitolooghi.

Excursioni in u park

Serengeti pò esse chjamatu parcorsu di safari: viaghja in carchi è autobus, è in u viaghju ùn pò micca solu di quellu, ma ancu vicinu à observe l'animali in u so habitat naturali. Giraffe, per esempiu, acchianu cù a curiosità, i leoni simpricimenti ùn risicientanu micca à i vagabini passati - hè abbastanza pussibule chì avete da esse di viaghjà in a famiglia di u "rè di i bèstie" chì ghjè falatu nantu à a strada. Ma a curiosità di i babuni pò esse moltu sfavvi e displeglie: volte à spese in l'autobus è i corpi di u carru aperti - soprattuttu s'ellu vede l'alimentu.

Pudete andà in un safari nantu à u Serengeti in un pianu di l'aria per vediate a Gran Migration, quandu circa 200 mil zebras, un milone di capelli u altre ungulate movime à circà di pastura fresca. Quandu u periodu àricu in a parti di u duminiu di a riserva vene, a so strada si situate à i chjassioni di l'alte muntagnoli meridionale, induve a furmazione di u monsuni passanu à questu tempu, è cù u principiu di l'epica di ghjuvanza si tornanu. I mesi chiui è Marzu, Abril, Mai, Ottobre è Novembre. Se vulete vechju u gattivi antelopes, hè megliu di vultà à u Serengeti da dicembre à lugliu, è sì più interessatu in leoni è altri predatori, da ghjugnu à uttrovi. Turismu attraente hè ancu un scrutiny da rocks musicali, arti di roccia masai è viaghji à u vulcanu Aldo Lengai.

Per u turista nantu à una nota

Se decide un visitatu à l'Africa è visitate u Parque Serengeti, pudete vulà voce da una trasferimentu internu da l'Adupuri Internaziunali di Kilimanjaro. Pudete ancu esse da Arusha in caru - a strada in questu casu duverà circa 5 ore.

Basatu nantu à a grandezza di a riserva, hè chjaru chì ùn serà micca pussibule inspeccionà in un ghjornu, è hè simplicemente stupidu per passà assai tempu in a strada cada volta. Eccu, tutta l'infrastruttura necessaria per i turisti, cumpresu l'ochju, o benestanti campi per u reste è alloghji, hè statu creatu. Li migliori sò: Serengeti Serena Louge, Serengeti Pioneer Camp da Elewana, Kirawira Serena Camp, Singita Sasakwa Lodge, è Serengeti Tented Camp - Ikoma Bush Camp, Lobo Wildlife Lodge, Mbalageti Serengeti, Lemala Ewanjan, Serengeti Acacia Camps, Kananga Special Tented Camp, Kenzan Luxury Mobile Camp.