U museu artu di Nelson Mandela


U museu d'arte Nelson Mandela si trova à l'entrata à u Sankt George's Park , in u centru cintrali di a spiaggia di Port Elizabeth .

Storia di u museu

A Galeria Art Gallery, apertuata u 22 di u 1956, hà ricevutu u nome di u Rè George VI. Issüzii ligati à a gestione di a galeria è di finanzii fù trasferitu à a cumpetenza di u corpu supervìttivu - u Patronu.

In u 2001, a cità di Port Elizabeth intrinu in l'entitat territoriu novu furmatu - u distrittu urbanu di Nelson Mandela Bay. U Patronu di Patronati dopu a reunione cù u cumuni di u quartieru decide di rinfigurà a retaglie a galeria in u Museu d'Arte di Nelson Mandela. U nomu in onuri di l'eroi di u muvimentu di liberazione africana currisponde à u spiritu di i tempi è permette à u museu per rapprisintà a cità à un livellu naziunali livellu.

Museu in i nostri ghjorni

U museu si trova in dui edifici, à a sola entrata à u parcu. U memoriale, stabilitu in una piccula piazza in fronte di u museu, attrae l'attenzione. Cusì, l'autori di i cità fiscenu a memoria di i citadini di a cità chì mortu in guerri mundiali.

In u museu stessu sò esercitivi di exhibizione è parechji esibizioni. U più grande di quelli dimustra l'arti di l'arte sudafricana: articuli, articuli di casa è robba, cuiratura è prudutti di beata, fatti cù u culore nazionale. A principal emphasis in a mostra hè nantu à l'arte di u Capicellu orientale, unu di i centri di quali hè Port Elizabeth . Sta cullizzioni hè un recursu pedagogicu impurtante è serà d'interessu per tutti quelli chì vulianu acquistà cù a storia di a regione.

L'invariante interessu in i visitori hè causatu da i pittura nantu à artisti famosi cum'è Marc Chagall, Henry Moore, Rembrandt Van Rijn, una cullizzioni di arti fine britannichi. L'exposizione di l'arti di l'Orienti includenu miniatures indiani è publicità stampata in xilografica japonaise. In u 1990, una creazione di tessili chinesi da a dinastia di Qing era creatu, cunghjetti di lumi, tapiceri è vistimenti luxurii.

Piglionu un interessu in a mostra di l'arti fotografici moderni. In u museu pudete vedere i travagli di u famusu fotografu di Johannesburg , Carla Liching, chì hè questu in New York. Una altra curiosa exhibita hè una cullizzioni di ceramica muderna prodotta da i studii più famosu di u Sudafricani.

U museu hè stata postu esibizioni tempuranee temporanevi, purtatu in u framework di a cooperazione culturale trà tutti i musei di Sudafrica.

U museu d'arte di Nelson Mandela serve com un centru educativu, induve i classi di l'arti per i scoli di studi sò realizati, seminarii per tutti i tempi.

Cumu ghjunghje?

U museu si trova in u centru di a cità, à l'iniziu di u Park Drive, pocu distanti da a so intersezzione cù Rink Street. Quistru un kilomètre is hè l'stazione di a cità, di dui kilomitri - l'aeroportu. Quì vicinu à a strada principali di a cità - u Capu via cun un trafficu impurtanti, e toli è hotel.

U museu ùn si faci senza ghjornu, in ghjorni di simpricimenti hè apertu da 9:00 a 18:00, u sabbatu è domenichi - da 13:00 a 17:00. In i festivi da 14:00 a 17:00, u primu domu di ogni mese - da 9:00 a 14:00.