U Museu di Arte Pretoria


U museu d'arte di Pretoria hè esattamente u postu chì assai persone visitate, prima di tuttu, per avè l'imprese esteticu più sole. Hè quì chì sò colti tutti i cullezzione di opere di scultori sudafricani, artisti, fotografi, è ancu maestri di tessili.

Questu stampa hè stata creata in u 1930, è a prima cullizzioni pricula pareva dui anni dopu. Tuttu chistu addivintau pussibuli dopu li Lady Michaelis, dopu a morte di u so maritu, hà trasmissu à u museu un gran numaru d'objecti arti, custituitu principalmenti di muderni di u 17u seculu. L'ultima appartineva à u rasu di talentu artisti-graduate di u "Scuola di u Nordu School", quattri eranu Anton van Wowf, Henk Piernefeu, Irma Stern, ancu Petru Wenning è Frans Oerder.

In u iniziu, tutte e creazioni d'arti sò stati situati in l'Agljena, ma digià in u 1964 u bastimentu hè ufficialmente apertu, chì hè diventatu oghje l'Art Museum di a capitale di l' Afrique Sudafrica .

Ciò chì vede?

L'scala di u territoriu di u museu ùn ponu più piace: oghje un blocu di cità sana, circundatu da un parcu è dui strade

Prima è primu, chì vale a vedere in musei hè una di e più grande cullizzioni di opere di u famu paisolu di pittore Henk Pirnef è l'artista Gerard Sekoto. Hè nutate chì sò cunsiderati cum'è fundatori di l'imbottita pittura nera. A strada, dopu à a morte di l'scultore Lucas Sithol, a mità di i so creazioni infinitivi fù trasferitu à u museu.

U museu Art Pretoria - hè a personificazione di u geniu di a creatività Sud Africana.

Cumu ghjunghje?

Piglià u bus No. 7 o N ° 4 è impriuse à u Francis Baard St. stop.