Fontane termale di Abkhazia

Ùn sò solu i so resorts di u Mari Nerutu famosu per l' Abkhazia , ma ancu attraversu naturali unicu, chì hè un locu spéciale hè occupatu da e surgenti termali. Grazie à quale, a ghjente in questu paese ùn solu ùn solu per restà, ma ancu per esse trattatu.

Abkhazia hè rich in pochi cù l'acqua minerale curative, sò in tutta a campagna. Trà tutti sti foni difenu in a cumpusizioni chimica è a temperatura. A più visitata in Abkhazia sò spondi termali situati in i paesi di Kyndyg è Primorskoye. Chì ci hè unu d'elli, avemu dicu in più dittore in u nostru articulu.

Calore di Kyndygsky

Pudete truvallu movendu à u stradale Sukhum - Ochamchyra. A proximità di u paesu hè un geyser, à a sera da quale a temperatura di l'acqua alcuna 100-110 ° C. U servitore in una fontana hè nantu à i chutes, per questu quì ricolate à 35-40 ° C. Hè ricunnumintatu stallà primu sottu i currenti di acqua (acquistà un hydromassaje), dopu cunfinu cù fangu, è à a natale in i cupi cun acqua medicinali.

Primavera di Primavera in Primavera

Sì in l'omu di Kyndyga hè in u pezzu, hà mellatu da l'omu, quì, direttamentu vicinu à a fonte, una clinica balneologica hè stata fatta. Hè stata equipada di grande e chjuchecchi, duchi è funtani, è ci hè ancu l'oppurtunità di massaggi è copercia cù fangu.

Quandu a pianificà una visita à sta clinica, vale a pena cunsiderà chì l'acqua cicatrizente in queste poni hè cunsideratu per u cuntenutu elevatu di sulfu di l'idrogenu. Hè per quessa hè u chetore currispondenti.

Undughjenu u restu nantu à a spiaghja cù una visita à e surgenti termali di l'Abkhazia, avarete prublemi di impressioni pusitivi, una grande culpa di vivacità, è migliurà a vostra salute.