Pskov - attravers

A cità di Pskov hè cumpressa in u Ring d'Oro di Russia. U fundazione di a cità data di 903 anni. Pskov hà ripartituu participatu à l'hostilità, rimpruverendu l'attacu è difenda a so indipendenza. Per centu anni in u territoriu di Pskov custruisce constantemente un monasteru, chjese, cappelli, chì riflettinu a storia di a Russia antica.

L'apparizione muderna di a cità hè un meritu di architetti è restauperatori, chì pruvò di restituurà i turchi ewlenin di Pskov in a so forma pristina. Visitu Pskov, puderete vede cumu chì ogni munasteru, a chjesa è a chjesa eranu currettamente restaurazione da l'artighjani di artisti, restabligatori chì pruvate à priservà a storia di a cità in i so strutture.

Templi è monasteri di u Pskov provinziali sò rapprisentati in quantità enormi in tutta a cità è in l'area circundante.

Pskov: u tèmpiu di Basilale nantu à a muntagna

U tempiu hè stata edificata in l'anni cinquanta di u XVI secolo nantu à u Muntagne Vasilevsky, è hà avutu u so nome.

À u pede di u tèmpiu, era ancu una piccula vaddi di Zrachka, à u bagnu di u quale era custruitu u Sena di a cità Mediu.

Ntantu di u tempiu era l'antica torre Vasilievskaya, in u quali era un campanile. Sicondu una legenda antica, in questa bellfardia chjude una campana di settimana, chì hà avvistatu tutti i residenti di l'area circundante annantu à l'iniziu di l'esercitu di Stefan Batory, chì u prugettu l'attaccu in 1581.

In u 2009, una risturazione globale di u tèmpiu nantu à a culletta.

Mirozhsky Monastero in Pskov

Unu di i monasteri più antichi in Russia hè u Monasteru di Transfiguration di Mirozh. U so vantageur principale hè l'acantu frescu pre-mongò chì sò stati fattu in u 12e seculu. U tempiu hè cumpresu in a lista UNESCO di i monumenti più impurtanti di l'arti mundiali.

Pskov: Trinità Cathedral

Prima, a cattidrali era u centru di a vita statale di Pskov, postu ch'ellu era quì chì i cose più impurtanti eranu fatti: vindìanu veche, i documenti statali sò stati guardati quì.

In a catedrali Ci hè un icògliu di a so santa Olza, chì fù scritta da Archimandrita Alipiu à a fine di u XXu seculu.

A festa di a Cattedrale di a Trinita hè a festa di San Olga l'Equitativi di l'Apostuli.

Pechersky, monastero, Pskov

U Santu Lussugliu u Monasteru di Pskovo-Pechersky si trova 50 km di punenti di Pskov. U tempiu hè stata fundata più di 500 anni fà da u Monk Ion. Trascendendu à issi posti santu cù a so famiglia è i zitelli, continuò à serve à Diu. U tempiu di a caverna ùn era micca cumpiitu quandu a so sposa cadiu malatu. Doppu a speranza, u casciuni cù u corpu hè nantu à a superficia di a terra u ghjornu dopu. Oghje annantu à u funirale, u casciu stava in terra. Ion hà cunsideratu chì hè un signu da quì d'altru è dipoi u quale u corpu di i abbitanti fallecidos di a pruvincia Pskov ùn traitanu a terra, ma sò stati in i criptò. Malgradu u fattu chì i cèffiti sò stati vvernati negra, ùn sò micca signalati nantu à i corpi di u mortu. Parechje personne famosi sò inturnigati quì: a famiglia Pushkin, a famiglia Buturlin, a famiglia Nazimov, i parenti di AN. Pleshcheeva, M.I. Kutuzov.

U monasteru hè cè famuzu per i so sacri - l'icona di a Mamma di Diu - l'Assunzia in a Vita, a tendenza è l'Odigitri di Pskov-Pechora.

Hè u monasteru masculinu più grande di u territoriu di Russia.

Caminendu un viaghju in una cità storica, ùn vi scurdate di ùn visità micca solu i chjese è i tempii di Pskov, ma ancu attraversu cum'è u Prugoni di Pskov, a Camera di Pogankin, a tumba di A.S. Pushkin, u museu-estate di M.P. Mussorgsky, a furtizza di a cità di Porkhov, Old Izborsk, u museu-estate di N.M. Rimsky-Korsakov, fortezza di Gdov, torre Gremyachy, u museu di u treni Pskov.