A ventilazione artificiale

L'aria hè più necessaria à l'omu di l'acqua o di u nutrimentu, perchè senza ellu puderia campà solu qualchi minutu. In casu in una persone ferma in respira, l'unicu modu per aiutà hè di cumprenda ventilatori artificiale.

Indications per l'usi di ventilazione artificiale

Tali manipulazione hè necessaria in casu di l'incapacità di una persona di respira nantu à ellu stessu, per esempiu, realizà l'intermudu di gasu trà l'alveoli di i pulmoni è l'ambienti: per riceve l'ossigenu è di dà di l'oxidu di carbonu.

A ventilazione artificiale hè stata necessaria in e seguenti situazione:

Se risque naturale hè disturbatu da una influenza esterna, traumu o attaccamentu agitu di a malatia (cù stroke ), hè necessaria a ventilazione artificiale completa di i pulmoni, è a ventilazioni d'assistenza hè necessaria per a pneumonia, fallimentu respiratorju crònicu, durante a transizione à una indipendente.

Mètichi basi di Ventilation Artificial

Eccu cumu furnisce l'ossigenu à i purmuna:

  1. Semplici - a manera "bocca à bocca" o "bocca à bocca".
  2. I metudu di hardware: respiratore manuale (un saccu respiratorju normale o autollinante cù una maschera d'oxigenu), un respiratori cù un modu automàticu di operazione.
  3. Intubazione - disseczione di a trachea è inserimentu di u tubu in l'apertura.
  4. L'elettrostimulazione di u diafragma - si responde da u risultatu di l'estimulazione perjòdica di i nervi di diafragma o di u diafragma stessu cù l'aiutu di l'elettrodi di l'esternu o d'agenie, chì pruvucà a so cuntradizioni rythmic.

Cumu realizà a ventilazione artificiale?

Se necessariu, hè pussibule di cunducta solu un metudu simplici è un furmatu cù l'aiutu di un respiratore manual. Tuttu u restu sò dispunibili solu in i sughjetti o ambulani.

Cù ventilazione artificiale simplici, ci vole à fà questu:

  1. Pusendi u paci à nantu à una superficia chjucu, cù a so cima in ghjocu per chì quellu ghjornu in manu. Questu avete aiutu à impedisce a lingua per fallu è apre a entrata à a larynx.
  2. Stand in a parti. Cù una mano, hè necessariu di scanzunassi l'ale di u nasu, mentre chì turnà a volta a volta a pocu, è u sicondu - per apre a bocca, suttendu u coddu.
  3. Pigliate un respiru intensu, hè bonu per vulsutu i vostri labbre à a bocca di a vittima è spiegà spessu. A testa ùn deve esse imbuttata immediatamenti da parte, postu chì l'exhalazione deve seguità.
  4. A freccia di inezione di l'aire hè di 20-25 volte per minu.

Hè necessariu per vigilà a cundizione di u paci. A attenzione particulare devi esse pagatu à u culore di a pelle. Sì vidu blu, significa chì l'ossigenu ùn hè micca abbastanza. U second ughjettu di l'observazioni sò deve esse u torax, à dì, i so movimenti. Cù ventilazioni artificiale propriale deve esse risposte è falà. Se a regione epigastrica cascate, significa chì l'aria ùn passà à i pulmoni, ma si metti in u stomacu. In questu casu, avete bisognu di corrigie a pusizione di a testa.

U sicondu megliu mètode disponibile di ventilazione hè l'usu di una maschera rotonosa cù un saccu di l'aria (per esempiu: Ambu o RDA-1). In questu casu, hè impurtante presisce u maskiu assai à a faccia è applicà l'ossigenu à intervalli regular.

Sì ùn vi manca a ventilazione di u sangue artificiale in una manera puntuale, pruvucarà cunsiquenzi negattivi, finu à un risultu letale.