Significatu Ankh

Oghje, molti ponu furnisce ghjuvelli in a forma di signori e simbolti antichi, è ancu fà tatuaggi. True, ùn tutti ùn capiscenu u so significatu, curaziu solu per l'intricatu di u signu. Hè u significatu di un simbulu assai populari - l'ankh uccisu egizianu, l'avemu da capitu.

Chì significà l'ankhkh?

In cultura egiziana, ci hè una cunnessione stupente trà l'imaghjina è a parolla. Hieroglyphs rappresentanu un sistema simbolicu tutale chì porta u cunniscenza, a prutezzione è u patronatimu di i dii. Molti ieroghifichi eranu parti di amuleteri putenti o eranu simbuli di security independente. Frà questi signi, unu di i più famusi hè l'ankh. U significatu di u hieroglyph ankh è "vita", ma u simbulu si parlava di l'immortalità. E.P. Blavatsky in a "Doctrine Secreta" cunsideranu l'ankh com l'unione di a croce, chì hè u simbulu di a vita, è u circhiu - u simbulu di l'eternità. Hè ciò chì hè a croce egiziana hè di dubbitu a designazione di a vita eterna. Ma sempre, u so significatu hè più profundo chì u signu di vita, chì l'ankh insinuà a trasfurmazioni di i prucessi di vita. Inoltre, a croce egiziana cù un manicu pò esse cunsideratu cumminazione di caratteri femminili è masculi - Isis è Osiris, una alianza di u terrenu è divinu. Da u puntu di vista esotèvule, ankh significa a furmazione di a vita d'animali è l'umanità da u cilamentu divinu spirituali, cù a sussegüente cascata in u masculinu è feminu.

Quale significa l'ankh tatu?

Se parlemu di u significatu di un tatuu cù un ankh, ùn hè micca un significatu profundo. Sì, è fà un tali tattoo spessu pagavani a cura di a bellezza di u simbulu è a so capacità per addistà eccu à l'imaghjini, più di u significatu di u signu anticu. Ma ùn tutti ùn si facenu queste quelli chì si interessanu à u valore di u tatu ankh fannu a sperenza di vincennu un amuleto forte. U simbulu hè cunsideratu cum'è a chjave per a vita, tanta speranza, avè fattu un disignu, per esse prutezzione da u perillful mortali. Inoltre, un tatuu cù una croce egiziana, chì hè un simbulu di l'unificazione di l'iniziu maschile è femminili, pò purtà l'armunia in relazione è migliurà a vita sessuale di u pussessur.

Di sicuru, l'ankh hè un simbulu bellu pratica, si mette perfettamenti cù altre motivi egiziani è religiosi in tatui, ma a cumminazione hè cunsiderata in anticipu. Per esempiu, ghjè spessu pussibule di truvà una cumminazzioni di una croce cristiana è un signu ankh. Per una parte, ùn ci hè nunda terribili quì - i dui croce simbulicamenti l'ughjettu masculinu è femminile, ma anu pussutu bè parechji diferenziati, per quale u tatuu in u megliu hè diventatu una stampa vacante, è à l'aghju - portarà à u patronu disharmoniu, u risultatu da chì sarà chjucu è i prublemi di vita.