Mitulugia Slavica è a Bibbia

Qualchissia crede in a so esistenza, è ci sò quelli chì neeghjanu u monicu spirituale. Hà parechji nomi diffirenti, ma per i cristiani hè ovvidu chì ghjè l'embodiment of evil. Quale hè chì è chì diventenu a Dyennitsa in a religione cristiana, è dinò a divinità in a mitulugia Slavica, avemu da scopre una ora.

Quale hè questu?

In a religione cristiana, era un anzianu anzianu chì, dopu, rebelled contra Ddiu è diventeranu cusì à u malu di u male. Sicondu a legenda slave, Dennitsa hè l'essenza di Zarya-Zarenica. Sicondu i storii, u meseta robba da u sole da a so sposu Zarya è hà cuminciatu à avè pussessu. Per via di tali cunnessione, u locu di nativu apparse. Vuliu diventà un figliolu riligatu di u Sun (simbulu di Diu). In un fitu, ellu muntava un carru, ma ùn pudia restringia i so cavalli è cariu di u celu. À quellu tempu, a fine di u mondu parevanu ghjustu.

U ghjornu in a mitulugia eslava

In a mitulugia, Dennitsa hè a mamma, a figliola, o suredda di u Suli stessu, u Love Month, à u quale u sole sia ghjilosu di ella. Spessu u nomu chjamatu in i canzoni corsi Serbisini a suredda di u Sun o u mesi, è à volta à a figliola di u sole. A matina hè capaci di portending the sunrise. Inoltre, ella accumpagna à u celu è dissolve in i so rachi. Cronica à a mattina, Dyenitsa brilla assai brillanti, eclissi tuttu tuttu.

Sicondu i storii, u diu di Slavic Dyennitsa è a so sughjera turnò in l'acelli. Hè in un falceru, è hà in un cignu biancu. U dandy spessu imagineghja sì altru à u celu, ancu sopra u sole è l'astri. Quandu ellu li dumandò à u Patre Hors cum'è u so desideriu cherished. Vuliu cavallu in u so carru celestru. Quandu hà permessu, Ddiu pigliò subitu subitu u rimane è si pruspirò per u celu, ma i cavalli cavalcò d'esse intesu è corse, chì eranu u celu nantu à a so strada. À u listessu tempu, un focu riali cuminciò à terra. Perun fighjate u lampu in u carro, è u corpu di a Dyunitsa cariu à u mari.

A Bibbia in Bibbia

Questa parolla in a Bibbia pò esse truvata solu una volta. In una famosa cita cristiana refugia à u re di Babilonia: "Cum'è cacciau da u celu, u zitellu di a matina, figliolu di l'alba, hà fattu a terra, chì curregge e nazioni". A parola "alba" hè utilizata per affissà a gloria è a brilliance, chì sò simile à a radiance of star di matin. In ogni casu, Tertulian suggestionu chì sta citazione riferisce à a casca di u celu di Satanassu. In prima era Cherub Dennik.

Quale hè a Daylily?

Cristiani Ortodoxi sapianu chì l'Angelu di u Ghjornu era a prima criatura amata chì sbarcò dopu contra u Creador. U rolu di l'angeli era in l'urganizazione di l'affari terrali. Eranu instructed per osservà u sviluppu di l'umanità, ma di fà cum'è hè imperceptible à i terriele. À u tempu, eranu divisi in quelli chì seguianu i pattu è si facia vicinu à e persone. L'angeli di u ventu crisce eranu guardianu di e tradizione. Per via di sta rispunsabilità, spessu discordati. Anghjuli amatevanu e persone, ma un ghjornu, guidatu da l'ange anne, Dennizia hà pigliatu u percorsu di u male.

Cumu l'oghje u ghjornu diurnu?

L'anticu testamentu conta perchè Dennitsa hè un anu falatu . Durante u Cuncorsu Mundiali, Diu hà dettu ch'ellu hè u più intelligente è putenti di tutti. Hà offru à fà l'scelta per stà cun ellu o cuntinueghja à custruisce a so vita nantu à ellu stessu. A questu, Dyunitsa Satanò disse chì ùn hà micca capitu perchè avia bisognu di a mente, a forza è a vulintà, se duverà cumprà a voluntatissima.

Dopu tali parolle, Diu hà dettu chì l'scelta di un ànghjulu hè intelligibile è quale si pò accurdà cù ellu à u so nomu. Allora un terzu di l'ànghjuli sipararu e attravirsaru versu u latu oppostu. Diu hà dettu chì tutti quelli chì i tradutori ùn anu più un locu vicinu à ellu, è i pardonu di a so lume. Lu Lucifer-Lucifer, chì era sceltu di u celu, hà dettu chì hè ghjustu, è prova per questu questu di a creazione di Ddiu è u ritornu à u celu è da a destrande da ellu stessu.