Dea Hecate

A dea Hecate in a mitulugia greca - a persona hè ambigua è misteriosa. Hà personificatu l'horrore è a bughjura, distruggiennu, ma in postu di a distruttu sempre hà sempri creatu quarchi novu è megliu. Hecate dementu à i dèbbuli, ma à u stessu tempu hà datu i persone incù ghjenti persone ghjinirosi supernaturali. A dea era un simbulu di vita, acquistata da a morte è di devastation. Tutte questa informazione cuntradiretiva nantu à a dea Hécate pò esse misurata da u mitu grecu.

Dea greca Hecate

L'urìgine di a dea Hécate hè cuparta cun un misteru prufunnu. I so babbi attribuiti à Zeus, Helios è u titan di Persia, a so mamma era chjamata Hera, Demèteru, Asteria. Hà figliola d'Hécate era a principessa di Colchis Medea, chì a so mamma hà aiutau conjure à a luce di a luna.

U poeta anticu grecu Hesiodi definiscenu a dea Hécate cum'è una di e divinità cthonique, chì diventò l'annullamentu di Tartaru da monsters è titani à Zeus. In ogni modu, Hecate hà pussessu un enormu putere, chì li dete Uranus, è più tardi è Zeus. In u numaru di u panteistu Olimpico Hécate ùn era micca includeu, ma era rispittuatu di i deuses.

A volta chì a dea Hécate hè stata riunita cù una grannizza in i so mani. È ùn hè micca un accidente - u granu simbulizeghja a unità di assai elementi individuali, perchè pò esse riprisentanu l'essenza di Hecate. Ma a maiò parte di i spettaculi rapprisentanu l'Hecate in a forma di trè figura femminili catticati da a so sporta, incù torchi, daggers è serpenti (frasi) in i so mani. Hè parechje Hecate appare in u guise di trè animali - un lione, una mare (un bulu) è un cane. L'apparizione trinità di a dea parlava da u so putere nantu à u celu, ghjornu è notte.

A divina celestia Hécate hà ripresentatu un amore spirituali irresistibile, passione, desiderni carnale, raffu è admirazione. U celu era patronatu di studienti è heters.

Dayec Hecate aiutò à i cacciaturi, pastori, ghjovani omini. Ella attirò competizioni, riunioni è sessione di a tribunale, aiutau cunsigliu sperienziu, hà sparte sperienza cù i ghjovani, amparò i viaghjatori una strada curta è sicura. Avia cura i zitelli è difende a cità.

Dark Hecate hè a dea di a luna è di a notte. In questu guise, a dea parechje davanti à i ghjente circondati da ghjesse è i paese di i cani rossi stati purtendu morte. Scary hè a faccia di u scuru Hecate, ma ancu più terribili hè a sorellerie chì a dea creò. Anu veneratu a dea di u oculisimu, l'assassini, i magichi è l'amatori, à quali si propiu ricetti per vini è pozii d'amore.

L'essenza triplicata di Hecate hà causatu persone à u stessu tempu è teme , è rispettu è admirazione. Hè statu dumandatu à guarisce di e malatie da a la malignità è di e diverse opacifiche di a mente. I Statues di Hécate sò spessu stallati in intersezzione, ma i tempii sò generalmente custruìanu solu una hypostasi - era impensable per a ghjente chì venerà trè tene di divinità diversa at once. U Festivale d'Hecate in Grecia hè stata eventuale à l'intermediu di l'aostu - u 13 è 14. In questi ghjorni, a dea era sacrificata, in onore di e so processioni urganizzati è altre ceremonii.

L'Atti di a Dea Hecate in a mitulugia greca

Sicondu i mitu, Hecate ùn piace micca troppu l'omi chì anu purtatu amori è amatori patitu. À u stessu tempu hà simpatizzatu cù e donne, particularmente e mamma. L'esemplari più famosu hè l'aiutu di a dea Hecate di Demeter cuncessuali, quandu Hades stole a so figliola Persephone. Un giustu Hécate hà fattu chì Helios confession ch'ellu avia avutu u secuestru.

A so figliola Medea Hecate hà impartatu magia per chì puderia riesce u core di Jason. Però, a magia ùn avianu micca aiutà a Principessa di Colchian - Jason hà pigliatu u so amatori, pese à u fattu chì hà aiutatu cù tutte e so forza è tracciau u so populu per ellu.

In certi miti chì chjamanu i genitori di Hecate Zeus è Hera, a dea di a soru aiuta à salvà u so amatu padre - Europa. È quandu una mamma ghjilosa suscita a furia nantu à a so figliola, Hecate va à l'infernu di Aida.