Valentino - Spring-Summer 2014

U fundatore di a famosa marca Valentino Garavani nascit in Italia in u 1932. Oghje, questa marca hè unu di u più autoritariu in u mondu di a moda. E questu in sparti u fattu chì ufficialmente a marca ùn hè micca appartitu à u creatore.

Valentino stessu hè sempre gravitatu à u lacciu, è i cunnuscenza di a moda pò spessu si attentativi mudelli di cordone in i so cullezzione.

I pruduttori famosi, i direttori creativi di a marca Valentino - Maria Gracia Curie è Pier Paolo Piccholi palesentanu a so nova cullizzioni Spring-Summer 2014, chì belli più belli rifletturanu u lussu è luminosu chì hè cusì necessariu in a stagiò.

Valentino Spring-Summer 2014

Questa stagione, a creazione di una capedda di capimachja principale di disinfettori inspirati da motivi etichi, chì sò claramente riflessi in issi piani. Questu hè evidenti no solu per mudelli di vestiti è i so culori è stampi , ma ancu altizza, cum'è chapeur in a forma di rimi antichi.

Hè avutu esse nutatu chì pè u periodu primavera è st'inzianu, Valentino 2014 ponu pare avellu vistutu bellu caldu è in certi modi. Inoltre, i prudutti sò assai piacevuli cumplementati da accessori brillanti spettaculari. Da strada, se vi cuntendu u clima capricciusu, vistiti di Valentinu 2014 possu pozzu occupà un postu onorevoli in u vestitu primavera-stanu.

E vistiti di Valentinu 2014 pò esse riprisentatu chjamatu reale. I disinfettori di a marca eranu in solidarizazione cù u mittendu Valentinu in l'amori di lace. No menu populari era a chiffon. A strada, questu u beddu piacevule è lu piace di parechji formaggi.

L'ornamenti ètonii nantu à vestiti sò idealmenti cunghjunati cù sandali nantu à una sola plana apposta cù figuri di decorazioni di animali è insetti. Ùn si pò dì chì in a cullezzione di Valentino Spring-Summer 2014 ci hè una certa bellicosità inherente in u Medievu. Puderanu, hè carattarizatu da a regia è statba.

Ogni sacchetti di culore cun fringe, braccialetti, anelli, coltivii tutti cù i stessi sciabichi di insetti è animali miticu completanu l'imaghjini. Ancu parechji mudelli di sacchetti anu un manicu in a forma di un animali.

I Valentini 2014 i vestiti sò cumplementati da ricadiu da u Perli, in ligna à l'altare. Tutte l'imagine senza esèrcitu creanu l'impressioni chì i costumi di u Medievu in tuttu a so gloria è u lussu sò simplificatu in modu prisirvatu à l'ora oghje. E questu induce maiore admirazione per l'imaginazione è i travagli di i diseggiani di a marca.