Diu di u ventu

U Diu di u ventu hè stimatu in i tempi diffirenti da i grechi è i slaves. Ogni patronu avianu u so propiu, ma in generale l'isfera di influenza è forza si concetta. L'Air è unu di i elementi principali di l'universu, perchè i deuses sò venerati è i purtonu rigali. È per ogni direzzione di u ventu una certa divinità rispose.

U Diu di u ventu in l'Slavs Stribog

Stribog nascì da l'alzazione di Rod. Hè représentatu in l'imaghjini di un omu inghjustu, magre, detrás di quale eranu l'ale. I caratteristiche caratteristiche include l'ochji è i culi culi nichi, mentri i so capelli è a barba sò grisgi. In quantu à a vistita, hè una ghiaccia larga grisgia scura. In manu di Stribogu chicchi. Ellu habite u cimi di u mondu in un densu foglie o in una isula situata in u centru di u mari. Stribog ùn era u solu lord di u ventu, i so figlioli è i figlioli a aiutà à gestisce l'elementi:

  1. U figliolu maiò era u steward di a tempesta, ma chjamò u Sinistru.
  2. U ventu calimu di u disertu avia u so capitu - Pdaga.
  3. Ddiu di u ventu di u ventu chì era distinatu da a so gravità è di u friddu - Siverko.
  4. Per una brisa fatale è calidez, u clima risponde.
  5. Se in u ghjornu hà un ventu cálibu, poi Poludenik l'hà urdinatu, è per a brisa fresca di a notte l'Owl hà dettu.

U volu di u ventu Stribog hà l'abilità di summon and calm the wind of any power. In u so suttumu era Stratim l'acellu. A strada, Stribog puderia reincarnate in u so propiu liberu. Grazie à a capacità di cuntrullà i venti, u diu slave puderia voce per creà l'illusione, diventà invisibule è cuntribuiscenu à a scumparsa di altre oggetti. Honorò Stribog a maiò parte di tutti i navigatori è di i vignaghjoli. U primu hà dumandatu per un ventu ghjustu, per aiutà a so ghjustu u più prestu. Perchè u sicondu ventu era necessariu per manniacce i nuvuli, ma ancu ellu dumandò micca à ghjustificà i campi. I tempii per stu diu eranu setti vicinu à i reservori. L'idolu era fattu di lignu è u mettiu face à u nordu. À quellu chì era vicinu era una grande piedra, realizendu u rolu di un altare. Stribogu hè sacrificatu per parechje animali.

Diu di u ventu in a mitulugia greca

I Greci anu avutu ancu parechji patruni di stu elementu, sicondu u latu di u mondu:

  1. Boreas riplicau u ventu di u ventu. In Roma, currisponde à Aquilon. Risposte stu diu cù alpi, capelli è una barba. Vintu in Thrace, induve hè sempre fratu è scuru. Ci era questu di u ventu in u grecu un abilitariu unicu - puderia riesceghju in un stallone. Boreas avia dui figlioli, Zet è Kalaid, chì rapprisentanu ancu u ventu.
  2. U diu di u ventu di u Sudu è l'Ebreu. L'urìggini di sta divinità hè scunnisciuta. Pò esse attribuitu più à l'eredi negattivi, cumu si purtò assai pienezza à i marineri è causaru tempestosi severi. L'imaghjini di stu Diu ùn possa proprietà in e proprietà in l'apparizione.
  3. Fratellu Boreas è regnu di i venti occidentali - Zephyr. U diu hè famosu per questu, cù l'armi, hà criatu i famosi cavalli di Achille, diffirenziu di l'altri cù a so velocità incredibile. In prima, u so vientu era cunsideratu destruzzione è solu dopu à qualchì tempu era cunzidiratu un ventu lignu è dulce. A strada, era u grecu chì avìanu cunzignatu Zephyr cum'è distruttore, è per i Rumani era un furzone di venti ligne è lumi.
  4. U diu di u ventu di u ventu hè a musica. I Greci attraienthi in più di una barba è l'ale di Boria, da a strada, ellu hè u so fratellu. Brings Music una nera fogata.

Un altru famosu di i venti hè Eolo. U so nome hè direttamente direttamente cù u locu di residenza - l'isula d'Eolie. Ddiu hà fattu sei figliole è sei figlioli. Doppu hè citatu in u travagliu d'Homer, quellu chì dà Odiseu un saccu cù venti tempestanti.