Coagulogram - decoding

Coagulogram - a prucedura hè micca u più famosa, ma per una certa categurìa di paci, hè assai impurtante. Sutta un nomu abbastanza complicata, un studiu di laboratoriu di u sangue per u coddu hè in u celu. A divinificazione di u coagulogram permette di amparà assai di dettalji nantu à u cundamentu di u sangue in particulare è u corpu in generale. Cum'è a maiò parte di studii, hè assai difficiule di comprende i risultati di sta prucedura medica. Intendemu di pudè alleate a tastera un pocu è cuntate di i principali indicatori è e so norme.

A divinga i risultati di u coagulogram

U Coagulogram hè un gruppu di testi specifichi chì permettenu à amparà u sangue coguanu quasi tuttu. A pussibilità di u sangue chì degnu hè una di e funzioni protettiva più impurtante di u corpu. Sicuru, in un statu normale u sangue, duverà esse liquidu, ma ancu cù u minimu danni è danni à i muri di i vini sanguini, a coagulation hè diventata un prucessu vitale.

Avete bisognu di e cumpetenze per decode u coagulogram in i seguenti:

  1. U studiu hè prescribed pere prublemi patologichi cù u sangu corpu.
  2. Coagulogram hè mandatu durante a gravidanza.
  3. A prucedura hè indicata duranti a preparazione per l'operazione è in u periodu di recuperazione dopu.
  4. Ùn intristinu cù l'eccettu di quelli chì abbiananu alcoliche è cigarette.
  5. I sperienti ricunniscenu regularmente a coagulation per e persone dopu cinquanta.

In un paciente sanu, tutti l'indici à a descrizzione di u coagulogramete devanu esse normale. I caratteristiche principale di u coaggiu di u sangue sò dinò:

  1. Unu di l'indicadori più impurtanti hè prothrombin. Strictly speaking, this is the protein responsible for blood clotting. A cunzzione nurmale di protrombinu in u sangue varieghja trà 78 è 142 per centu. A quantità di prutezione in u sangue pò digià aiuta à identificà problemi chì causanu disturbi in u funziunamentu di u viaghju gastrointestinali.
  2. L'indexu normale di INR in a descrizzione di u coagulogramu hè di 80-120%. INR hè una attitudine normalizzazione internazionale. Stu indicatore - una alternativa à u PTI domesticu (indimu di protrombinu). L'analisi INR hè realizatu per modu chì un spicializante hà pudendu determinà a dosa di u sangue sanguinante di a droga necessaria da un paciente particulari.
  3. A norma di RFMK per a descifrar un coagulogram per 100 ml di sangue ùn pò micca esse di 4 mg. I complexi di fibru-monomu solubilitari servinu cum'è un tipu di marcatura chì manifesta a pussibilità di a coagulazione intravascular.
  4. Un rolu impurtante in a decodificación di u coagulogramu hè ghjucatu da l'indimentu APTT - activated partial thromboplastin time. Questu hè l'indicatore più sensu di tempu. In una persona assulutamente sana, un mudellu protettivu si deve furmatu in menu di un minutu (30-40 seconde), ma se l'indice hè crescenu, hè prubacimente chì u sanu hà bisognu di pruvista per a prisenza di malati rari.

Deco decoding of the coagulogram

In u coagulogramma dilunatu, i seguenti indicatori sò ancu presentati:

  1. L'aderenza hè una caratteristiche di l'abilità di e platellini à aghjunghje è formate cunformi protettivi. Se l'aderenza hè ridutta, ci hè una probabilità alta chì u paci hà a fallimentu renale . L'indiatura di aderenza nurmale hè 20-50%.
  2. Aggregazione hè a capacità di i platti à unificà. In un organu sano, u livellu di aghjurnamentu ùn sia più u 20%.
  3. A descrizzione di un gruppu di corpi specifichi in a descrizzione di un coagulogrammi di u sangue, permette di definisce a prisenza di un lupus anticoagulanti.
  4. Cù l'aiutu di trombotesti specialisti determinanu a quantità di fibrinogenu in u sangue.