Jennifer Aniston: in a vita di a carriera hè un locu di carità!

Ricertamenti, a stella di u filmu "Marley and I", "Bounty Hunters", Jennifer Aniston, di 47 anni, cunfirmò l'statu di un membru indiferente, consciente da a sucità americana. L'attrìccia hà urganizatu un cena benedizzione, chì hà sceltu à avè l'attinzioni pùbbriche à i zitelli di San Petesburgo. Jude Childrens Research Hospital è racogli più fondi per e so bisognu. Per Aniston, "carità" ùn hè micca una frase vittima.

U fattu hè chì u maritu di Justin Therou patrona l'orfanagiu in Messico, soporta i vittimi di a viulenza sessuale, hè l'ammasciatore di a Fundazioni di l'Industria Spettacolo è un prugrammu chì si cuncense in cullendu fondi per a ricerca nantu à u prublema di u cane di cane - Chjave à a Cure.

Leghje ancu

Aiutate è dite à l'altri

San Francesco L'Hospital di Jude Childrens Research hè ancu un hospitalu di i zitelli è un centru di ricerca. I piccati di sta istituzioni medica ghjunghje cù l'oncologia. U scopu di l'attrìlla aiuta à chjama l'attinzioni à i so prublemi. Anne Hathaway divintò u patronu di l'uspitalu, hè assai pussibule chì questu hè u meritu di l'stella di a serie "Amici".

À un cari di carità cumunitatu da Aniston, u so amicu più cercanu è u cullega Courtney Cox, è di Whitney Cummings, Emma Roberts, era presente.

A sera passa in una atmosfera informale. Li dittani eranu attraenti, riservatu è eleganti, secondu u furmatu di l'avvenimentu.