Cumu sviluppà un zitellu in 4 mesi?

Oghji ghjovani ùn ponu esse cusì à vedà u ​​so zitellu principià per vede i primi sinistra di l'indipendenza cum'è prima, è sò literalment da e primi simani di a vita indiati in u sviluppu di partiti cù i so figlioli. In particulare u risultatu d'una tale attività principia à esse notevile à l'età di 4 mesi è da chì saria dispunibile à sapè cumu sviluppà un ziteddu in modu stimulà u so statu mentale è fisicu.

Dà cumu sviluppà un zitellu in 4-5 mesi, pudete truvà molti di l'infurmazioni necessarii è pocu assai. U mèdicu di u figliolu, per regula, hè più preoccupatu di l'indicadori normattivi di u sviluppu chì avè i sapè di u zitellu.

Perchè e mamma si sò attivamente interessatu in elli, cumu sviluppà un zitellu in 4 mesi è ciò chì toccu cun ellu, perchè e cose classi sò benifichi. Hè in questa età chì i zitelli sò attivamenti sociali è si principia per percive l'altri di una nova perspettiva.

U sviluppu di cumpetenze di muturi

À quelli di quattru misi, parechji babies sò giantemente activamenti torna da u ventu è tornu. Se u vostru picciottu hè tardu cù questa mena, hè urdinata per pressitarà à stu successu. Massaggi curretti di curretti di l'extremità è u torsu stimulanu benniuti di i nervi, è l'impulsi da u cori accumincianu a trasmessi megliu à i musculi necessani per i novi successi.

In più di i coups, u zitellu ùn hè prublema di rinfurzà a cuttata quandu hè tiratu da i manichi, è faci un tentativu per pusà. Naturalment, hè sempre primu à pusà à pusà, ma hè assai utile a furmazione di i musculi di u spinu è u collu inghjustu.

Per fà questu, utilizate i stessi massaggi cù enfasi nantu à a cinta di spalla, è dinò una varietà d'exerciti gimnastichi chì sò rializati nantu à una superficia pisca o in un ballu di gimma ( fitball ).

Inoltre, l'ameglie ancu aiuta à un zitellu sviluppà un sistema muscular chì prumuvarà prestu una pesche pesante è, per quessa, hà da esse listessa per ellu.

Si sparghje u zitellu nantu à u so zumme, a mamma avà infurmatu quantu ellu altatu ùn sultantu micca solu a testa, ma ancu i perchè, intesa in i so mani. Un pocu di più passà u tempu u pocu prumittarà di ottene parechji quattru. Per aghjurnà u prucessu, a mamma hà dighjà avà aiutu à u zitellu - per aghjustà e ghjente in alternanza à a pusizione nantu à u panicu, cusì stimulando a so capacità di cresce. Se ci femu di fronte à un ghjovanu luminoso, u zitellu pruvà à ghjustìzia à qualsiasi prezzu.

U sviluppu di vista è memorizazione di l'infurmazioni

À u quartu mesi, l'ochji nurmale ùn sò micca firmatu, ma siddu si oghje dinò di u tempu, avete da cunsultà un oculistu per ùn avè micca miss un impairment visual seriu. Stimulà u sviluppu di l'ochju pò esse, chì offre i ghjovani à ghjoculi di diverse tene è culori. Tutti l'ogetti brillanu attraversu l'attinzioni.

Quandu a mamma porta u zitellu nantu à i manichi, avà chì u zitellu hè attivatu interessatu in l'objeti chì circallu. Questu significa chì issa stà accumincià per separà da a so mamma è percive ancu per esse una persona, anche chjuche.

Diversi sensazioni tattili da toccu una varietà di superfici perfetanu perfetta fine motorizazioni, chì hè rispunsevule di capacità intellettuale, memoria è parolla. Permettenu chì u zitellu prupone l'articuli spusate, spinoso, lichendu, friddu è càlidu à u toccu, vi dari l'alimentu per a mente, ancu s'ellu prima visu hè invisibili.

U discursu di u zitellu

À quattru à quattru à cinque mesi, u zitillone addiventa assai sociable è per u sviluppu propiu di u so discorsu, hè obligatu di parlà cun ellu quantu possibili. No, micca babbling incessantly, ma dite à i zitelli, rimi è rimi. I zitelli, ricuminciannu u so vocabulariu pasivu, prestu accuminciaru a pronunzià i primi soni significanti.