E règule di u battèsimu di u zitellu in a Chiesa Ortodoxa

U battèsimu di u zitellu hè un sacramentu impurtante assai, perchè e persone chì prupietanu a fede ortodoxa sò preparati per un bellu tempu. Questu ritimu simbulizeghja l'adopzione di un novu in u numeru di credi, appinzianu cù a chjesa è attrae un angelo a guardià. U battèsimu di un zitellu in a Chiesa Ortodoxa hè sugettu à certe règule, chì deve esse cunnisciutu à biologici è godparenti, è ancu altri parechji di u zitellu chì vulete participà à u sacramentu.

E novi regoli per u battèsimu di un zitellu in a Chiesa Ortodoxa

E règule di u battèsimu di u zitellu in a Chiesa Ortodoxa, solu mutandine è donne, fate à questi:

  1. Pudete battizà un zitellu à qualsiasi età, ma prima di u 40 anniversariu, a so mamma ùn deve micca participà à alcuna cummunìa culecchiana, cum'è u battèsimu. Intantu, si u zitellu hè in modu mortu o di gravidenza greva, ùn ci hè micca impedisce d'urganizà l'arrivata di u prete in a unità di curingu intensiva di l'uspitalu o un altru locu duvellu chì hè venutu, è fà cumportanu a cerimazione. Se a salute di u zitellu hè in modu, a maiò parte di sacrificadori cunsigliu aspittendu à u mumentu chì quellu ghjornu 40 anni.
  2. Durante u sacramentu in a Chiesa Ortodoxa, u zitellu deve esse dippiti in l'acqua 3 volte. Prupabassi di causa di questu ùn deve esse micca, perchè l'acqua di a fonte hè aggettiva, è in i chjese si stanu calde, perchè pudete duverà u ritu ancu in l'invernu. Intantu, in parechji chiese per parechje razze, sta regula ùn hè micca rispittatu - migliori sò dippatu solu una o simpicata cù l'acqua sante.
  3. Per aducazione di u sacramentu di u battèsimu, i sacrificadori ùn deve esse demandà una ricumpensa moneta. Eppuru in certi cresii un altu quantità hè stabilitu, chì deve esse pagatu per u ritu, infatti, se parenti ùn anu micca soldi, u so figliolu deve battizà in modu liberu.
  4. In contru à a credenza populari, un zitellu ùn hà micca bisognu à avè duie godparents à volta. Intantu, a zitella sottu nisca circustanza avissi avutu una padrina, è u babbu di u babbu.
  5. I godparenti ùn ponu esse maritarè o in amore, è ancu esse un fratellu u fratellu di sangue. Inoltre, a mamma biologica è u babbu ùn anu micca u drittu di battizarà u so propiu figliolu. A madame ùn deve esce u so propiu figliolu. S'ellu hè dettu chì una donna hà battezu u zitellu, ma ùn sapianu micca nantu à a so postu "interessanti", devenu a penitenza di u so piccatu in cunfessione.
  6. Sicondu i decretici di u Santu Sinodu di 1836-1837. U padrunu vole à 15 anni, è a madame - 13. Oghje, a maiò parte di e chjese pruvucarà chì i dui padenti sò di età ligali. Di sicuru, ci vole ancu di praticà a fede Ortodoxa.
  7. Idealmentu, i padri di l'antichi davanti à u rituali di u battèsimu andà à a cunfissioni è avete una conversazione cù u prete, è ancu apprinneru a preghiera "Simbolu di a Fede". Pò esse fattu in ogni tempiu, ùn hè micca necessariu di passà à quella chì u sagramentu stessu serà tenutu.
  8. Perchè u battèsimu, deve cumprà una cammie di battesimu, una cruci è una pettineta. Comu regula ginirali, questa dritta rende nantu à i spalle di i padrasti.
  9. U nome di u zitellu per u battèsimu pò esse elettu da secondu i Santi o à a so discrezione. Per regule, se u nomu di u zitellu hè Ortodoxu, ùn a cambienu micca per u rituali. Se u nomu di u caprettu ùn hè Ortodoxu, hè in ogni casu sustituitu cù una iglesia una.
  10. U baptismu di gimmi sia permessa in un ghjornu. Invece di questu, i genitori di i genitori sò necessarisamente diferenti.