Pneumonia virali - trattamenti

A pneumonia virale hè una malatìa infatigma in quali viaghji afectanu i pulmoni. In regula, a pneumonite sviluppa nantu à u sfondate di l'immunità di enfasi. In questu casu, u corpu hè attaccatu da una infestazione virali. Tipicu hè u cursu di a malatia, quandu, in i primi ghjorni, hè una pulmonía virali primaria, è in seguitu, a pulmonía torna in viral-bacterial, cum'è bacteria sò aghjuntu à i virus patogeni.

Trattamentu di pneumonia virali primaria

In u trattamentu di a pneumonia virale, i droguesi antivirali, è ancu di l'inhibitorii di neuraminidase, sò usati. Sti prublemi sò effettuali si sò prescelti quandu i primi signali di a manifestazione di a malatia. Frà di e droghe mudernu destinatu à u trattamentu di a pneumonia virali, attivata da u virus influenza, ci vole notà:

In casu chì l'agentu causativu di a malatia hè u virus da varicella zoster, Aciclovir hè adupratu per scopi terapèutici.

I podi inzutaturi di neuraminidiare sò droghe antivirali Relenza e Tamiflu. I medicazione più novu sò particularmente efficace à u trattu di formule severi di pneumonia virali causada da u virus H1N1.

Per riduce l'ingrossimentu crebiu di u corpu, u pumadoru frequenti hè cunsigliatu. I megliu sò cumenti cum'è:

Un aumentu di a temperatura di u corpu di 38 gradi precisa l'usura di l'agenti antipiritu. Per una separazione megliu di sputus, i drogami mucoliti è spettaculari sò utilizati. Impurtate significativamente l'statu di paciali di inhalazione di vapor cù l'olii essenziali, per esempiu, cù l'oliu d'eucalyptus, pinu, thuja, chamomile. Grazie à sti prucessi, li licenzii è a splutazioni di sputus. Quandu a pneumonia virali hè cunsigliata per fà inalazioni per una settimana per 2-4 prucedure un ghjornu, secondu u cursu di a malatia.

Impurtanti in a terapia di pulmonía sò fisioterapia, cumpresa:

Queste metu hè guidatu à migliurà u supplyu di sangue è, secondu, reducià a zona di inflammazioni in a cavità di pulmonia.

Attenzione! Quandu a pulmonía di ogni etiologia si ponu esse bed restu. L'usu di a medicina alternativa hè pussibile solu dopu cunsultà cù un spicializatu.

L'usu di l'antibiotici in u trattamentu di a pneumonia virali in adulti

In casu d'infezzione bactrienne, chì generalmente hè ghjucatu in u terzu cinque ghjornu, u trattamentu di a pulmonía virale cù l'antibiotici si conduce.

Per esempiu terapicuu, cù pulmonía virali-bacteriana, i seguenti sò prescritti:

U trattamentu di a pneumonia virali bilatrali hè realizatu indipindente in e cundizione staggiunata. In questu casu, i dui agenti antivirali è antibiotici putenti:

A cumpagnia principali di u pulunnulugia hè di prevene u sviluppu di cumplicità severa cù a pulmonía, cumprendi u sindromu obstructivu, l'abscissiu, gangrene di i pulmoni, etc.

Terapiuna di pneumonia hè fatta eccu chì a pacienza hè tutta sana. U fattu di ricuperazione hè stabilitu nantu à i basi di i risultati di i ragiunami, u laboratoriu è l'esami fisichi, in quantu l'osservazioni medichi di a cundizione di u paci.