T3 - chì hè questu hormone?

A triiodotirogine o T3 hè una hormona prodotta da a glàndula tiroidea nantu à a basa di a tetraiodotirougina (T4), per a so disintigrazione. Hè pruduttu in un pianu volinu, solu u 10%, però hè a principale sustanza biologica attiva di l'organu endocrinu.

Spessu à evaluà e funzioni di a glàndula tiroidea hè necessariu di determinà T3 gratuitu - chì tipu d'hormone hè quì è chì hè fatta, sapere à qualchi. Tuttavia, sta forma di triiodotiroistina hè cunsiderata cumposta più impurtante di u metabolismu energicu in u corpu.

Ciò chì risponde à l'hormone di tireoid T3?

U precursore di a sustanza sottu cunsiderazione hè a tetraiodotirougina, chì cuntene 4 moléculi di iodu. T4 hè un hormone di bassine attività, hè produciutu da a glàndula tiroidea in quantità grande (circa 90%).

Dopu a splutazioni di una molècula iodine da a tetraiodotirougina, T3 hè furmatu. L'hormone hè 10 volte più attivu da T4, hè rispunsevule per i prucessi di distribuzione energetica, rinforzu di l'attività nervosa, inclusi u travagliu di u curu. Infatti, triiodotirougina hè a stimulant principal di tutti i prucessi vitali in u corpu.

Quandu T3 entre u sangue, si tratta à i proteini. Eghjiecenu una funzione di trasportu, chì cumanda l'hormone à l'organi è tessuti, induve esse urgente. A triiodotiroxi da unità in l'analisi hè chjamatu genicu.

Una quantità picca di l'hormone ferma in a prufette di sangue, hè questu T3 hè liberu. A so cuncintrazioni hè cunsiderata cum'è fattura determinante in u studiu di l'attività tiroïde, postu chì a triiodotiroistina hè un'altra più attivu è pruduce l'effetti biològichi predefiniti.

L'hormona di tiroïdante T3

Diversi laboratorii stabiliscenu i so propri limiti normali per a sustanza in questa. Iddi dependu di a manera di calculà a so cuncintrazione, unità di misura è sensibilità di l'equipaggiu usatu.

Per l'analizatori immunochemiluminescenza assai precisa, i valori scritti sò in a rigioni di 2,62 a 5,69 nmol / l. In a presenza di equipaggiu pocu sensibule, u limite più altu di a norma hè normale indicatu ligeramente altu, 5,77 nmol / l.

Per quellu chì l'hormone T3 hè creatu librettu?

A devenza di i valori normi normali sò generalmente indicanu patologii o cundizioni tempuranee di u corpu causatu da trattamentu specificu.

I ragiuni principali per a risu l'hormona T3 di gratis:

Hè necessariu urgente à indirizzà à l'endocrinologu se l'hormone T3 hè liberatu - u trattamentu iniziatu à u tempu, aiutà à esse inevitabbili cumplicazioni di e malati specifichi, per impedisce u tumore di neoplasmi maligni è metastasi.

Perchè l'hormone T3 hè liberu?

A diminuzione in l'ingrossu di tri-ipirotoxinunatu nun hè periculu periculosa cum'è a so crescita. I ragiuni principali di tali risultati analizi ponu esse: