Clothes by Stella McCartney

Stella McCartney - biografia è carriera

In u luntanu 1997, nimu pudia imagine quantu veloce è decisivu Stella MacCartney stessu serà successu in tutti i so prughjetti. Semu tutti senza peccatu è ùn sò micca stancati di esse scettichi di tuttu ciò è novu incuscettu.

A ora, Stella ùn solu ùn designa sola ropa è scarpi, hè ancu una cumbattinta di i dritti d'animali, vegetariana, è ancu un patronu di l'Ordine di l'Imperiu Britannicu per i so servizii in a industria di a moda. Hè da vintu chì aghjunghje chì u zitellu "Beat" hè ancu una mamma di parechji zitelli, una donna amante, chì pò piglià a fine di u travagliu - a famiglia, senza violà l'idillu.

In u 2001, u designer hà riesce bè a so propria casa di moda. Tutti l'ammirazione di u stellettore Stella MacCartney anu una bella u bisognu di vistimenti, creati no solamente per a billezza, di moda è brillanti, ma ancu cunfurmata. A cunghjilla di ghjunti catchy cù a manera di vita di i ghjorni ponu piacè. E vestiti chjaru femminili da e cullezione di stu designer si sò micca sceltu solu per voi è di mè, ma di tutti l'altri amori, cum'è Kate Hudson è Liv Tyler (amici di u disignu). Stella ùn cerca micca di vestitu a bella meza di l'umanità in ruches e guipure, senza esse sigretu à u corpu femminili. Stella MacCartney creeghja vestiti, scarpi o altri elementi di vestiti, chì sempre cuncelta l'intrague elefante è sport, risultatu in u ricunniscenza di i critichi di a moda è l'amori di un milionu d'audience.

U designer ùn hè micca tradutu stessu, vistinu di mudelli feminini, ma à u listessu tempu, rigalu ghjatinatelli. Maxi vestiti flussi, puliti puxenui cunventi è spedizione longsiu di piquanti ùn vi mancanu nimu. I Colecchie di i vestiti di Stella McCartney regimentanu intornu cun ellu diversi celebriti, di quale fù u cantante Rihanna. A figliola di un famusu pieni prupone à expandà u so audivieru è mammifiere à ognunu di l'occasione di compra qualcosa di a so vistia moda di vestiti. Cusì, Stella McCartney in u 2005 hà sviluppatu una cullizzioni di vestiti è accessori per H & M, chì facenu i so prudutti più accessibili per i fannijiet.

Hè nutate chì u nativu di Londra hè statu fruttificàmente cooperante cù a corporazione Adidas per 9 anni dipoi. A strada di stella MacCartney hè stata di ghjuvedda di e donne per a natazioni, furmazione nantu à simulaturi, cursu, tennis, sporti invernali, sacchetti è accessori. In u 2010, Adidas, u societale ufficiale di i ghjoculi Olimpichi è Paralympiques in Londra in u 2012, annuncia u appuntamentu di u stellettore Stella McCartney com a dirigenta creativa di a retagliu d'adidas Team GB. Cusì, u dilettante britannicu hà ricustituutu a so biografia cù un travagliu rispunsevule cù a famosa marca, per a quale hà sviluppatu piani per i dui atleti è i fanni di l'equipa britannica.

Per l'amatori di studs è tacchi alti, a linia di scarpi di un disinatori in inglese parerà un pocu rude. In a so coletta di i scarpi, Stella McCartney li piace à utilizà mudelli sfrenziati, chì ùn ponu micca esse un puntu di punti più forte di u partitu più forte di u sessu fair. Sneakers sgumescentes cun una stampata di l'animali o stivelli d'altu cù u suli grossi sò alla comodità, bella è moda!

Stella Mccartney Spring-Summer 2013

I coleczioni di a stella designer McCartney sempre retenu u so stile anticu è originale di l'autore, mentre è radicamenti differenti di l'altri. Ricordate solu a cullezione Autunno-Invernu 2012/13, induve l'artighjanti usa culori scuri è l'stile di un omu in creazione vestiti. Abbiglii in strisce, cum'è una versione di ufficiu è una falda maxi cù lace è stampata, cum'è e so vistimenti di vaghjime - chjaramente viaghja l'imaghjini di u disignu per l'infurmazioni è di i vestiti italiani.

Per a primavera è u veranu 2013, u designer di u principale suggestione sceglie colti juci, middi di faldi è tessuti semi-trasparenti per braccialetti. Questu, Stella McCartney vulete abbandunà e donne cute è gentile, è un forte spiritu liberu pruvate à sdignate sta stagione cun sandali còmoli, sandali è stubborn olii di e cullezzione di famosa disinfesta.