Un diramentu di saviezza - a ghjoglia furiosa

Una dentizione di sapè, cunnisciuta ancu com'è un terzu molar, pruvucà assai problemi quandu «principia a so attività»: dolore, gumi inchati, sagnante, freccia - tutti questi «rigali» ponu à u so propiu. Antes, tarde o tempera, parechje persone t'hà bisognu di novu mentre un zitedre chì u denti si spaccati, ma solu solu a situazione hè più complicata, perchè l'ottu criscinu à l'ultimi, è a dimensione di a maghju pò esse micca calculata per i denti novi, è l'espansione diventa forti dulurusi. Basìtelu, tuttu u dulore di u dente di a saviezza hè assuciata à a chiave: oghjera è dolce.

Fighjulà per questu succorsu è quantu à fà in questi casi.

Sì u zitellu di a saviezza hè cutucatu è a ghjoglia fessi

Perchè sta succeta? Quandu u pruduttu di a saviezza ascendi, hè naturali chì a cicba pisca massa, a particulari a parte chjamata "capuz": queste copre a corona, è di sicuru, hè dannighjata da u crescita di u denti. U solitori u dulore hè più forte quandu l'ominu otturativi sò eruptatu.

Chì deve fà? Se u dulore hè accumpagnatu da inchariu, a temperatura sopra è a prugna svegliate, in seguita l'infezzione di capanna, pericoronitis, probabilizzioni hè stata sappiuta. Hè trattatu cirurgièmu: aduprà a cappucciella o dentale. In cun noi, una persona pò piglià antibirici di una settimana prima di a cirurgia per riduce u risicu di cumplicità.

Sì a dentatura di saviezza hè cultivatu è a goma facita ghjustu, senza i sintomi d'infezioni, poi arringe a bocca per parechji ghjorni cun una decocção di camomile o sage chì allughjò l'inflamazioni.

Sì a chiave hà inchjutu à u pruduttu di a saviezza eruzzioni

Perchè sta succeta? Piuttostu spessu, ottu eruzzioni assai longu, stu prucessu arrossa annantu à quattru mesi: prima una parte di a corona appare, è altru tempu dopu. È quandu a seconda parte venga, a gumule pò esse faciale è inflame a stessa manera chì a prima volta. Un altru raggiuni per a malatia è a inflamazioni di a gommia vicinu à a dentità di saviezza hè di bacteria. Eights anu allora u restu di i denti, è per quessa chì sò difficiuli di pulisce: un pezzo speziale cun un punta protubettanti hè necessariu. Per esse, iegge di inadegwate induve a inflamazioni di una natura infizziosa. Sì ci hè ingulu è chjucche vicinu à u dentru di a saviezza, hè pussibile chì questu hè un signu di flussu - inflammazione di u periosteum.

Chì deve fà? Per principià, pudete pruvate di piglià anti-inflammatory drugs: imeth, nimesil, aspirin, diclofenac, etc. Quandu un trattamentu antiinflamatori lucali pò esse soda, sal è iodine. In un vetru di acqua, dissolve 1 tsp. soda 0.5 Tsp. u sali è quarchi putti di iodu. Sì ddi droghe ùn aiutanu micca, avete bisognu di vede un medico per ch'ellu prescriva un antibioticu è hà una operazione si hè un flussu.

Sì a dentate di saviezza hè eliminata è a ghjucà hè oghje dolore

Perchè sta succeta? A maiò spessu a succede ch'hà mancu una sterilità insufficente di i strumenti durante l'operazione, o da infizzione per a falla di u paci (micca di seguità l'infurmazioni di u duttore di a cura di gumini dopu l'eliminazione di a figura-ottu). Inoltre, u dulore di e chî persa persistenu per l'ufficiu di u dulore.

Chì deve fà? Prima hè bisognu di vìviri anestetiche. A so efficacezza di u zitellu hè cetorolu ben compruvedu, ma se ùn hè micca, pudete applicà altre analgésiè. Inoltre, se a scuperta parechji ghjorni fà, hè pussibile accade a chimie cun suluzioni antibacterial. In casu di furmazione di fistula o di febre, vi cunducerete un duttore.

Sì a gum cede da u dentru di a saviezza

Perchè sta succeta? Quandu u dentru di saviezza cresce, a ghjucazione s'imbule è pò esse rifiutati: questu hè u prucessu naturale di espansione a figura-ottu. Se a ghjoglia fessi vicinu à u dentru di a saviezza, è in più di u rejetu, ci hè inzfinia, un augmentu di a temperatura di u corpu, è se i linimuli linimuli sò dilate, più probabbilmente hè una infezzjoni bacturiana.

Chì deve fà? In u primu casu, cun rejeti, vermiculite è una sbuccia incharià di a chiave, è ancu cun un sindromu di u sonnu senza espresa, hè abbastanza à lavore a bocca cun soda, manomarina, salvatore o propolis. In u sicondu casu, serà appruvatu d'utilizà l'antibirici, è possibbilmente a intervenzione kirurgia hè necessariu.