Cumu puderà cumprà i misure di tomate pè i piantini?

Un giardiniere sapi chì sapi cumu ricchezche i pumati di tomate pè i pianti. Hè dipindita da ellu, se ellu riceve assai frutti maduri è succanti da u so giardinu o micca. Di sicuru, pudete cumprà materiale ready-made. Ma allura ùn saria micca selettivu, pò influenzallu a varietà di tipii di a malatia. A ragiunità più trivia chì i raccolari di staciuni dachjera hè u fattu chì a granella pò esse dispunibili à venda.

Chì tempu hè di cullà i sementi di u tomate?

Per cullittà i graneddi di u pumati in correttu, hè impurtante cuntene à quandu u tempu hè bè è cumu si face. U tempu di a cugliera hè un rolu impurtante. Sì prumessa, invece chì a piaghja serà falza. Se cullate ghjardali, i piovani ùn anu micca adattatu per tuttu. Ùn hè bisognu di coglie i graneddi, nè à l'ora chì i frutti sò solu misi, nè à a fine davanti à a so riserva diretta. U mumentu più adattatu per a vendita hè in u medio. In più, assai depende di u tipu di variità. Per esempiu, per i variità di a righjoni prima, un tempu favorevule hè a fini di lugliu - u principiu di l'aostu.

Cumu ricuverà i graneddi di un tomate?

U travagliu di cullizzioni per a simmu ùn hè micca un spartimentu difficili. A cosa principal hè di cunnosce l'algoritmu di l'azzioni è di sceglie l'ortugrafia puntuale:

  1. I frutti sò colti à averete u tempu ghjustu.
  2. U tomate hè sparatu à fà per fà fà più faciule per sguassà u materiale.
  3. I sumeri estratti sò disposti in un vetru di vetru per a fermentazioni per trè ghjorni in temperatura normale. U moltu chì si forma nantu à a superficia duranti stu piriodu hè eliminatu.
  4. Tuttu stu tempu u cuntenutu di a puchita hè mistata. I sputichi sò rimanifatti, perchè sò vaci, perchè sia una bona vittura di quelli chì sò. I sumeri rimi chì sò lavati in acqua neve.
  5. I Seeds sò stati dispunibule nantu à a gasa per sece.
  6. Semi sò colpi in un saccu di tela libera per l'asciuttu finali.

Parechji residenti d'estivi principianti, ùn anu sapè cumu di cullà e sumenti da un tomate nantu à i pianti di ciorna, tagliate u fruttu, piglià a polpa di zucca è a secca. Stu approcciu hè spargugliatu da u fattu chì a vendita ùn serà micca impurtante.

Tutti i jardinieri rispettuosamente si coglii semi solu da tomati d'alta calidad. U materiali da i pratichi mistieri ùn dà micca u riti induvatu.

Sapendu cumu degnu di coglie i grannii di tomate pè e piantini ùn hè micca abbastanza per acquistà una bona vittura l'annu dopu. Hè impurtante di preparà appruprià a vendita in u principiu di u vaghjimu. Prima chì i simuli sò sembbi, sò stati cun cundizioni favurèvuli di almacenamiento. Prima di tuttu, u caccià da u saccu è u mettiu in un saccu di carta. A cecchera è scritta annantu à un annu di cugliera, varietà di cultura vegetale, u casu hè colpi in un locu friddu è frescu. U materiale cullucatu pò essa sera à l'annu dopu o in quattru anni dopu.