Raincoats - primavera 2016

In a primavera di 2016, un capatoghju serà in particulare necessariu per un fashionista mudernu. Dopu tuttu, questu ùn hè micca un elementu simplice di u vestitori, chì prutege l'elegante travagliu da a chjagua, ma ancu una parte integrante di a moda. In questa stagione ci sò posti per esse mudelli studii, di tutti i longhi pussibuli è creati da parechji materiali.

Ragazzo di moda di e donne - primavera 2016

  1. Longitudine è forme . U marcatu di qualchissia sò vistitu cù a durata di maxi è midi. In ghjochi di i tendenzi di a moda ùn eseguite micca u tipu di a so figura. Cusì, se ne avete bisognu di l'articuli prublemi in a cintina è a muntagna, ubbligatoriu nantu à u mudellu splitched. In a larghezza di spalle se aghjunghjera un stile cun una manica-lanterna. In quantu, ùn si pò accade belle bellezza. I so artisti sò cunsigliatu di sceglie un capigliunale classico cù un cinturallu chì saldenu a cintura. Inoltre, un mudellu cù un colpu di V è un collu hè una opira win-win. In a nova stagione, i pusizioni di punta sò occupati da capi è capi. Sì ùn avete micca paura di sperimenti, sceglite chjucu cù un patrone di fiori.
  2. Prints . E patti geométrici viranu grandi, cum'è in blusivi, camisole, è nantu à a vestizione straniera. Quist'annu, i diseggiani di u ventu di a so imaginazione è avè prisentatu i mudelli più impensables di i maghrebbe. Per esempiu, Faustu Puglisi pinzò i so criazioni cù l'astretti è i motivi astronòmichi, è Balmain trasforma l'istile classicu tradiziunale in una strada strada verticale. A staggione di a primavera-estiu 2016 hè chjucata di chjocci è caprini, stilizata sottu a pelle di animali salvatichi è nè reptiles less dangerous.
  3. Culori è i decorazioni . Questu annu, cum'è mai avutu, i podiosi sò chjete di mudelli di tutte parechji culori. I culori più reale eranu vermigliu, aranciu, giallu, d'oru, è nuddu. Ùn pudemu micca fallut de menziunà chì micca menu di a tendenza principali di i chjavi di sta stagione era l'effettu metallicu è i pastelli in pastel gentle. I Casi di moda abbitaru e so cullezzione cù i chjavi cù lurex, cosechji retroculi. A strada, certi disinfettori decubbe u pantalon cù u listessu elementu di decoru. Tutti quelli pareanu un inusualu è eleganti.
  4. Materia di i capigli in primavera in 2016. In a tendenza à data, ci sò mudelli di tessili è prucessi. Chanel ùn cènece per piace à i so fannelli cù u vestitu tweed. Acris hà dimustratu a bellezza di sintesi traslutusi è articuli findi, è Carven foglia fiduente à i materiali di coiu naturali.