Donna Karan

Donna Karan - biografia

Donna Ivey Faske, chì hè diventata a moda designer Donna Karan, hè natu in u New York City u 2 ottobre di u 1948. A so crescita quessa da una età tempore ci hà criatu cundizioni favurèvuli per a carriera di una moda di u principiariu, perchè i so genitori eranu direttamenti appiecati à a moda: a mamma di Donna era un mudellu, è u so babbu era apposta.

Un tali ambientu ùn era micca inutile, Donna Karan hà passatu cù l'esame di ingressu à Parsons, a New School for Design. Mentre studiava, hà principiatu à travaglià cù designer Anne Klein è u so travagliu era cusì impressivu chì a so unione durò finu à chì Anna hè mortu in u 1971.

Allora Donna Karan divintò u primu disignu di a so casa, è prestu apertu a so propria - DKNY - Donna Karan New York. U so debut lineu s'hè sviluppatu hè apprizzatu criticu, Donna divintò u designer di l'annu, è a so prima cullizzioni hè chjamata u libru più vende in i Stati Uniti per u so avviatu innovatore è a creatività in u disignu.

Filusufìa di Donna Karan

In u iniziu, i cullezzione di Donna Karan hà a so propria formula distintiva, chì u creatore hà fattu cunnosione "7 cose simplici". A filusufia di u designer hè questu: u vestidore di ogni donna di a cummerciale pò esse solu sete setti stylish, but simple-to-wear that can be easily matched and mixed. Questa strada, Donna spiega da u fattu chì fateci uni pochi cosi, hè assai faciule d'avè truvatu una perfetta. U primu e principalu parte di u vestitariu è corpu, ancu Donna Karan prupone un vestitu, una ottaccazione, una brusa chiffon, leggings, una giacca longa, una blazer.

A strada, era Donna chì prupusissi à fà a parti di u corpu di l'impresa muderna di a donna di l'affari, è, inoltre, era ella chì hà inventata "equipa" cù i so sbraccati, chì simplificà grandi l'usu di stu pruduttu.

Clothes from Donna Karan

A maiò parte di i cunsumatori è di i critichi sò intristinati da u disignu di disignu. Tutte e so vistimenti sò creati per esse cumprinzutu à e persone ordinariu. Inspirata da u New York City, soru e inquieta, Donna hà orgogliosa di pudè darà ogni persona un stile cusì. I coleczioni di u dilizzionatori sò custruiti nantu à u principiu "da l'uffiziu - à un cocktail party". Elegante è prudutti pratiche cuntene una parte di feminità glamorosa, chì ghjè perchè i cullezzione di una casa di a moda anu stati riescita assai durante parechji anni.

A cullezzione di Donna Karan 2013 hè presentata da una paleta d'ùsimi grisici cimenti, tessuti bianchi è bianchi, inseriti da una chiffon trasluzia. Hè inspiratu da u paisaghju urbanu, pienu di a tentazione è a sensualità di a grande cità. Cuncetti cummircianti cù cristalli, penzi di ghiaccio, fatti di manera chì sò più listessi pezzi di colore, mudelli abbastanti chjuchi cù inserenti giovani, apertura un poco di u corpu, tuttu chistu crea una imagina d'attitudine di cunfidenza.

E a perfezione di l'imaghjini hè datu da u prufumu Donna Karan - una gota di u gustu in l'exquisite savore cù una nota di a peculiarità sensuale chì impregna u patrone cù radienzia è natura incantevule.

Accessori è calzature Donna Karan

Donna Donna Karan - hè sempre stilu brillanti, moda è dinamica di a Nova York. L'infurmazioni di curazione, di l'eleganza è di l'espressioni di i mudelli sò vede evidenti. Ma in u primu locu Donna Karan hà sempre a praticità, i so scarpi sò adattati per qualsiasi occasione di vita, chì ghjè o ghjornu o una festa storica, i vostri zuttati sò sempre cusì cómodu è cusimadiu.

L'anziana di Donna Karen hè, sopratuttu, u wristwatch DKNY. Disinn originale, harmoniu, rinforimentu è brevità tradiziunali americana. I primi cumpraturi di u watch eranu l'amichi di Donna: Demi Moore, Barbara Streisand è dicenu chì Bill Clinton stessu compru una di e copie per ellu stessu.