U caprettu di donna in i vechji ghjorni

Sè scuprenu in l'antichità profonda, pudete vedere tutte a varietà di capucini femminili in Russia. Ogni tipu di forme, intricate embroideries, parlanu di l'alta qualità di i persone è a cultura stupente di quellu tempu. A bona parte di quella vita distanti hè presa in prestresse da i diseggiani à questu ghjornu.

Moda sottu a antichità

Strangamente abbastanza, ma da annu à annu, l'antichi facianu una popularizazione creativa è sò in una grande dumanda entre e vera donna di a moda. U sguardu di l'avutru, chì parechji diventate un magazinu di cusì cusì unicu è stilu, chì dopu a ristaurazione adattu cumplimente u so propiu direttu.

Di sicuru, ùn femu micca a kokoshniki causa di inconvientenza è impracticità. Ma i sarafani è i vestiti longu simplificà sempre caress l'ochju. Se parlemu di u stilu di u venditore , pudete esse sicuru chì i cose da u venditore in u pile ùn sò micca esporatu. Sò in u passu di a moda muderna.

Unu di l'attuali più rimettii oghje sò i bianchizzi per l'antichità. Questi chjosi luxurii sò assai piacevuli cumplementati da i capelli di pilami moderni, capelli d'ovale, capelli. I patti boni pozzu un certu chjelu à l'imaghjini è cunvertinu à un passatu distante, chì hè cusì diventatu u dumicilianu.

Oghje, capricci estremamente populari, simili à u caprettu di fur, chì era purtatu in i vechji ghjorni. Ogni omu sapi è hè amatu di un capelli, solu in i tempi antichi era chjamatu malachai. Fu purtatu in l'invernu da i carcangeli. Ma u pòpulu nubbili in i vechji ghjorni porta un tortu, un capelli di pelle alta.

Tutti i varie di castagni in i vechji ghjorni hè summamente difficult to list. Hè abbastanza solu per vede cumu questu capu hè populari in u nostru tempu, è ùn ci hè dubbitu nantu à a so autorità.

A moda di i tempi antichi era assai diversa, è da a manera chì a gente era vistia, era fàciule di ricanusciveru chì tipu di estate chì una persona perteni. Oghje a moda hè diventata più demucratica, a scelta dipende nantu à preferenzi è pussibuli finanziarii.