Volovanie cu caviaru rossu - decorazione luminusa di a table di l'annu

Volovanie cu caviaru rosatu hè una veru è brillantissima scatula di u tavulu di u novu o grandiose buffet, chì serà ricurdatu da i vostri invitati per un bellu tempu. Per fà nutriscia sta manciosa, solitu selezziunate qualità volovanie, micca troppu deep. Ma sirvìanu e cesti ùn si pò micca cumprà, ma preparanu u platu da sè stessu.

Prescription of volosts with red caviar

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

U so mantellu friddu affissante hè strufinatu cù un grande furmatu è, pocu à pocu, vi vintu a farina prutetta prima. Emu cut the mixture so chì a farina assicurò da tutta l'oliu è si trasforma in una foglia. Cumplementu, cuntinuendu à scurciate a massa, struisce a crema agria cunfirmata cù l'acidu citrico diluitu in l'acqua. Allora tira un pizzuddu di salite, amassi una pasta elàstica, trasfurmà in un coltu è mettevule per 45 minuti in a fria. Dopu à u tempu avè passatu, dividissimu a pasta fresca in pezzi è u roll in capaschi rossi.

Allora, cù un vetru in tè, tagliò i stessi cirianu di a pasta. A mezzo di i circles sò colpi nantu à una vacunera di salameria alchimata cù acqua fridda è fizzia cù l'uvaghji abbastanza. Di i circhuli rifiniti cutate i circles di diàmitru più minore, è l'arburanti resultanti sò stati disposti nantu à a pasta, dispostu nantu à una pappaglia. Gattite cù a grippa, senza toccu i spiculi di a pasta, per quessi ùn si sò micca affissante di u furmagliu è dettiru a pani.

Avete pigliatu u pezzu, tagliatu in tesi, rotulu in tubi, a taglia di u burcu in u ring è inseriu in u centru in modu chì a pasta si sviluppeghja uniforme. Mandemu i prudutti findi à u fornu è aghjunghjenu à 220 gradi per uns 15 minuti. Acabat volovany pulitamente piglià, trasvale à u pranzu è lasciate per friddà.

Avemu da esse preparatu u riposu. Per fà quessa, fogghjenu l'ova dura, fassi pienghje sottu un flussu di acqua fridda, pulisce l'intarsa ​​è si separanu e grizzli di i proteini. Poi furiate e gambele nantu à un grossu fugliale, o amu pane cun un forchetta. Aghjunghjite a mayonnaise è stitch a massa beni. Dopu quì, pigliate volovanny, un pocu di u mezu, sparghje un pezzu rillu è nantu à u caviaru rossu. Servimos un appetizer per a table festiva, decorating with greens.

Ricerca ràpida per volosts with caviar

Ingredients:

Per a salsa:

Per u riposu:

Preparazione

Scupremu per appruntà a vulovany. Cumparammu di pasticci di ready-made, Scorriamu, roll in una capa fina è tagliatu un cìrucule cù un vetru. I avemu spugna in una cunfraia di zuccaru, scompanzata cù l'oliu, è fugliate a cima cù u biancu d'ova. Allora, da a prova rimanenti, facemu cerchi più chjucchi è averebbe sfermelli nantu à grande piezzii, lubricating already with the egg yolk.

Perforemu a pasta cun un forchetta è fremenata durante 20 minuti in un forru precuvenu à una temperatura ambientale di 180 °. Mentre a nostra lana hè stata preparata, volenu à amulizzate a salsa. Per fà questu, u queso crema cun u pezzu rossu à pezzu rossu è un pani finamente finamente chini di aneto. Allora pigliate cunflitti pronti, liggeru geniculate, fate elli cù salsiccia è caviar cavallu rossu. Scorciammu u paniu cù l'alivi senza pesti è serve nantu à a tavula. Hè tuttu, una meravjaria terribili - volost of puff pastry with red caviar ready.