Cumu fà un pasticceria?

Puddinu hè spessu usatu in cucina. E micca solu per dolci dolci, ma dinò per i purpi, pizza è assai altri platti. Pudete, sicuru, cumprà una pasta ready-made in a tenda, è ùn perdi u tempu è nervi. Ma i veru connoisseurs di casa furnitures sò di l'opinione chì micca a compra a massa pò cunparare cù una pasta preparata indipindente. Hè sopratuttu chì u prucedimentu per a so preparazione ùn hè micca cusì terribili, quantu pari di prima visu. Fighjuremu di duie prupòsìi di fà fà fàccia fugliale nantu à a casa corregi è rapidamente.

Cumu fà a pasta di levitu?

Avete bisognu:

Prune a pasta di levitu

In u cuntainer preparatu per mezu di u vintu di acqua caldi, dissolve in 1 una cullizzioni di zuccherinu è 1,5 culleri di a levitura seca. Ccà aspettate finu à chì a scuma hè furmatu, è aghjunghje u zuccaru u ovu chì resta. Merci beni. Siftemu a farina nantu à a tavula cun un slide, fate un groove in quì è viria in u latte seccu, u salinu, è poi poverà in l'oliu vegetale è u lattice diluitu. Agghicà u bulu acqua o u latinu quasi. Allora accuminciamu a addastà a pasta da i canteri à u centru, finu à chì a farina hè ghjunata à a pasta. Allora a pani è duverebbe trasferitu à un vignettu grande, sbrizza cù farina o ligne cù l'oliu vegetale è ponu in un locu caldu per fassi. Doppu 1,5 ore di 2 ore, a pasta devino, cose da esse misu è liggeru, è torna ponu in un locu caldu. Quandu a pani nascita a prossima volta - hè prestu.

Pane pasticceria

Ròttate u quatratu di moltu (u gruixu di a capa di paniera duverà circa 8 mm). Allora spàrghjela cù una fina capa di manteddu moltu o margarina (ma micca funnuta). A riva di a massa, circa 5 cm, hè stata tosta. Fate a pasta di trè volte à anchufia, è dopu à a longu. E rotolo novu cun una capa di 8 mm. Dopu torna turnate off. Sta manipulation hè 3-4 volte. A pasta hè prestu.

Cume una pezza chjara è forti?

Avete bisognu:

Cusì una cucina batterless

In u tank, stir u ovu, pour à u vodka, è aghjunghje tanta acqua chì u volumu totale hè stata 250 ml. Poi pouria in l'acitu, è seguità u salinu è mestrallu finu à chì i cristalli di u salinu in u liquidu sò micca dissolute. Pudete cose a pasta senza l'ovince è u voddu, in questu casu l'ammontu di l'acqua deve esse crescita à 1 tazza. Ma sempre valuta à nutà chì a pasta cù u vittu è a vodka hè assai più deliciosa è a cucina hè più fresca.

Puderete dopu a vintu a farina in u liquidu, trascendu cun una cullette. Amassi a massa. A cunsistenza serà moltu densu, è a pasta ùn deve esse fermi sottu à e mani. Allora pigliate a pasta finita in un film di nutizie è lasciate à a temperatura di l'ambienti per un tempu (30-60 minuti).

Pigliate a mantena, fretu in u frettu, è tagliate à cubi in un tastu di un furasteru alimentariu (un licenzu convenale). Allora aghjunghjenu 50 g di farina è cun ligene.

Preparazione di pasta

Ròttate a squadra di piscia cun un spingu di circa 5-7 mm. Allora a pasta di grassu resultanti hè colpi entre dui foglie di u pergaminu è ghjucate cù un pappu cusì chì u tagliu di a caghjunedda hè di circa 2/3 di a dimensione di a prova principali. Scopre u oliu nantu à a pasta principale di manera chì 1/3 hè liberu nantu à a parte principale, è a cundizione d'oliu ùn righjunghja almenu 1,5 cm à i so viti. Dopu aghjustemu a massa. Prima, ricetta quellu terzu liberu, chì ùn hè micca coperto cun una capa oliu, è poi capite cù a mità di u restu 2/3. Dopu fogliate a massa nantu à i lati, perchè si forma 3 strati. Ròttanu à un spingu di 5-7 mm. A volta turnate trè volte à ogni uppuru. Roll out. Repite u prucedimentu 3-4 volta.

Avà sapè à fà un pasticceria in casa. Cumu pudete vede - ùn hè micca cusì difficili.