Galleria Naziunale di Oslo


Circa duie deci musei diffirenti sò cuncentrati in a capitale di Norvegia . Unu di l'attrazioni turisti più interessanti è favuriti hè a Galleria Nazionale di Oslo. Contene una grande collezione di opere d'arti, chì coperca u periodu da l'era Romantica à a fine di u seculu passatu.

Storia di a Galeria Naziunale di Oslo

L'annu ufficiale di a fundazione di u museu d'arti noruecciu hè in u 1837. Hè da quì chì a decisione hè stata fatta per creà a Galleria Nazionale in Oslo, cù l'aiutu di quale hè statu pussibule di prisirvà u patrimoniu culturale di u paese. Per u so designu è a custruzzione, l'architetti tudischi Henry è Adolf Schirmer (babbu è figliolu) eranu rispunsevuli. In u stessu tempu si adirìanu à u stile architettonico classico è com'è u principale materiale usatu granitu rosa. Per accodà a coletta sana da 1881 à u 1924, l'alti sittintriunali è sittintriunali sò stati attache anu à u principale bastimentu di a galeria.

Dopu dopu à 166 anni in u 2003, u Museo Nazionale di l'Arte, l'Architettura è u Disegnariu (u nomu chjamatu di a galería) hè statu stabilitu. Diversità di colti anu aghjustatu à questu, cumprese exhibiti di l'arti applicati, i capulavori di a pintura è di l'scultura. Ma ancu dopu a trasfurmazioni di u museu, i Norvegiani chjamanu stu locu a Galleria Nazionale di Oslo.

Gallery

Oghje, oghje exhibenu quì, riguardu à l'era di u Romanticismu Nordu è Impressionismu. Tutti sò distribuziati in i dipartimenti siguenti:

U secunnu pianu di u Museu Nazionale di Oslo exhibe travaglii di pittura Norvegiana. A perla di sta cullizzioni hè u canvas "Scream", scritta da u famoso artista noruecciu Edward Munch. In u frivaru di 1994, un pittura noturale fù robatu, ma grazie à i dipartimenti di ditusivi di u dipartimentu vinni riittatu in tri misi. Finu à quì, hè una legenda chì u Munch era un mumentu spavintusu chì i intrusivi in ​​temerà di perde a so menti anu tornatu.

No menu pocu pupulari trà i turisti lucali diventa a stampa di u stessu maestru chjamatu "Madonna". Hè chjesa d'ansietà, chì hè spressione in u so fondu, cola di paleta è l'ochji fatta di u caratteru principale. Ci sò quattru più pitturi chi sò esse exhibiti in u museu Munch, u Museo Kunsthalle in Germania è i cullatori privati.

In u left wing da a Galería Nazionale di Oslo, pudete vede l'opere di l'artisti mondiale. Eccu i ritratti:

In una stanza separata anu exhibitu icona medievali russa in relazione a l'scola di Novgorod.

U museu di l'arti applicati, criatu in u 1876, cuntene elementi di l'articulu chì sò largamente utilizati da i Norvegiani da u 7u seculu. Quì pudete studià a ropa di questa era, uttimi di casa, coberbi, tapissimi è ancu vestiti riligiusati.

A Galleria Nazionale di Oslo hà un petit museu, induve pudete cumprà ripruducazzioni di i carti famosi è altre ricordiu.

Cumu à a Galería Nazionale di Oslo?

Per esse acquainted with the collection of works of fine art, debite andà à a capitale di Norvegia . U museu Naziunale si trova in u suduvestu di Oslo. Pudete ottene u metro o tramu. In 100-200 metri da ellu ci si stanu Tullinlokka, St Olavs plass è Nationaltheatret.