Iperopia di livellu bassu

Ipermetropia, cumunamenti cunnisciuta com'è iperopia, hè una malatia cunnessione cù imprecisione visuale, in chì l'imaghjina ùn hè micca focu in a retina, ma dapoi.

Ci hè una parolla chì, cù l'ipermetropia di l'ochju, una persona pò vede l'oggetti situati à una distanza maiò, ma quandu anu vistu l'urdunesi chì sò vicinu, l'agutualità visuale hè rotta. In fatti, questu hè micca solu. Cù un altu gradimentu di iperopia per una anormalità di refrazione, per quessa, una discrepanzia entre u globbu e la norma, una persona pò vede eccillamente dui ogetti oghji ghjocati vicinu è à una grande distanza.

Violazione, in u quale a cussidditta di a visione hè cunservatu quandu parechianu faro, sò generalmente riferite à a rividenza di l'età causata da trinzazione di l'allotementu di a lenti.

Inoltre, u debbuli rigurosu hè a norma in i zitelli, è quandu si sviluppa cresce u globbu e move u focu in a retina, passa.

Titulazioni di ipermetropia

In oculazione in oculistica muderna hè chjaru di distinguishà trè gradi di rivechjuzza:

  1. Hypermetropia 1 (debblile) diploma. A disfatta viscuali hè in +2 dioptuli. U paci chì pò esse chjappà di a fatigue d'ochju in u travagliu cù l'uggetti strittu, mentre a littura, ma à u stessu tempu ùn manca solu indipremente in visione indipindente.
  2. Ipermetropia di 2 (medium) degree. U devenza di a visione da a norma hè di +2 à +5 dioptuli. L'uggetti vicinu pèrdite a so clarità, ma a visibilità di u distanti resta bè.
  3. Ipermetropia di 3 (forte). U devenza di a visione da a norma hè più di +5 dioptuli. Ogni puntà indistinctamente ogetti ogetti situati à ogni distanza.

Sicondu u tipu di manifestazione, l'ipermetropia pò esse:

  1. Ipermetropia esplicita - hè assuciatu cù una tensione constante di u miliunari ciliary, chì ùn si pò rinfriscà ancu in un statu di reste, senza nisuna carrega visuale.
  2. L'ipermetropia latenti - ùn si pò esse manifestatu in nessun modu, è si trovi sola cù paralizazione di droga di l'uperazione.
  3. Ipermetropia sia - manifestazioni osservati sia esplicitu è ​​oculistica in modu simultanu.

Ipermetropia di u latinu - cunsequenze

Cumu l'anu dettu, a pavezza di u gradu iniziale si pò esse oculistica è ùn si pò esse manifestatu à tuttu, è pò esse suspettata solu in medica examination o à longu cù sintomi d'accumpagnamentu, cum'è rapid eye fatigue, cevedemu da caràvule visuale.

Se un livellu di iperopia ùn hè micca detecatu è senza misurazione sò stati rimettuli, in u corsu di u tempu, l'agisce agisce visualmente, è in regula, solu un ochju, in cuntrastu à a mioopia, induve hè una visione diminuita di l'ochji.

Inoltre, siccomu una persona cù iperopia hè struitu l'ochji in u travagliu cù l'uggetti strittu vicinu, hè pussibule di sviluppà un squintu accommodatu convergente.

I prublemi di qualifiche qualchissia sò in generale caratteristiche di iperopia congénitale o a riavulanza chì hè inghjistru in l'adulescenza.

Mentri à i persone di più di 45, u sviluppu di l'ipermetropia di u primu diploma d'i dui ochji hè assuciatu cù mudimenti anziani in i musculi è tessuti. A longa perspettiva ùn porta micca in strabisme.

Hypermetropia - trattamentu

U trattamentu di ipermetropia di un diploma débilice sò generalmente cunsiste l'usu di vetru per u travagliu cù l'objeti trovanu vicinu, chì aiuta à evità di sottusugazione di l'ochji. Inoltre, u centru di trattamentu includenu l'intake di preparazione di vitamina, gimnastica per l'ochji è i prucessi di fisioterapia. U trattamentu cirurgiale in questa stage di a malatia ùn hè micca applicata.