Uninturinu Apizarthron

Oghje, una varietà di preparazione sò stati preparati pè u trattamentu di parechje malatie, cù l'aghjunta di u velu d'abi, una materia prima priziosa in quantità medica chì hè statu efficau utilizatu ancu in l'Anticu Eggittu, l'India è a Cina. Trattamentu primu cù u velu d'ape hè stata fatta da tene, ma oghje hè pussibule cunducerà a terapia in una manera più accettabili - imbergling, injecting, etc. Unu di i preparazioni cunnisciuti nantu à a basa di venunna hè a pompa d'apizartron, u propiu, u metudu d'applicazione è contraindicazione di quale avemu da parlà dopu.

Composizione è e prupietà di l'ungendimentu Apizartron

Ouncio Apizartron, in più di u velu, hè ancu ingredienti attivi, cum'è salicilato di metilo è allyl isothiocyanate (allyl isothiocyanate). E sustegnu à a cumpusizioni di a droga sò:

U compunente principalu di Apizarthron, venomu , hè una cumminazzioni di un gran numaru di sustanzi biologichi attivi chì, secondu u ghjallu, causanu una seria di reaczioni, suppliemu è furtificà l'accordu di l'altri. I sustanzi cchiù impurtanti di venomu hè una:

U veru averebbe l'effettu terapicu:

Questi effetti sò assicurati da crescenu a circulazioni di sangue, aumentendu a permeabilità di i capillari, attivendu a sìntisi di corticoesteroide da u corpu è allargavanu l'histamina è a cortisone, è dinò di sguassà a suntesi di i prostaglandini.

U methylsalicylate hè un agentu antiinflamatoriu non-steroidali chì facilmente penetra in fondu à i tessuti, chì furnisce l'effettu analgésicu, a normalizazione di a permeabilità di i capillari, è ancu reducennu edema è infiltrazzioni. Inoltre, u salicylate di methyl in a cumpusizioni di l'ungulante assicura una ràpida penetrazione in u focu infuvamentu di u biancu è u terzu ingredientu attivo, allyl isothiocyanate.

Allyl isothiocyanate, cun propietariu rinisciente è termale, pruvucarà un augmentu di u flussu di u sangue è l'ingaghjamentu d'ossigenu, l'activazione di i prucessi metabolichi, l'accilità di a rimuzione di i produtti metabolichi tossali da u focu patologicu.

Indications per l'usu di l'ungendimentu Apizartron:

Metu d'applicazione di l'ovinimentu Apizartron

Sicondu l'urdinamentu, l'apicultore Apizarthron deve esse applicatu 3-4 volte di ghjornu cusì:

  1. Applica à u situ di e lezzioni è dissemi una strata fina.
  2. Doppu d'1 a 3 minuti, dopu l'apparizione di reacversi visibili lucali (reddening da a pelle, sensazione di calore), lenta è intensamente frunze in a pelle cù movimenti di massaggi.
  3. Trattatu u locu calu.

U cursu di trattamentu, com'è regula, hè 7-10 ghjorni in casu di prublemi agute; cù e malatie cronica, a durazione di u trattamentu hè cresciutu.

Contraindicazioni à l'utilizazione di l'ovinimentu Apizartron:

Analogi di l'ovinimentu Apizartron

L'analogi cunnisciuti di l'ungarisi Apizarthron per u principale ingredientu attivu sò tali preparativi com: